Πέρα από τα (αξιοπρεπέστατα) νούμερα επιδόσεων σημασία έχει και η γραμμική απόδοση του συνόλου, χωρίς ξεσπάσματα και άλλες ηλεκτρικές υστερίες. Πάντως σε ένα ηλεκτρικό πάνω από όλα είναι η αυτονομία και στην καθημερινότητα το Leapmotor C10 βγάζει 350 πραγματικά χλμ. με μια φόρτιση.
Το ηλεκτρομοτέρ του Leapmotor C10 είναι τοποθετημένο πίσω, αποδίδει 218 άλογα και στέλνει τη ροπή των 320 Nm στους πίσω τροχούς. Στην πράξη το σχεδόν 2 τόνων SUV κινείται αβίαστα κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 8,5 δλ. (7,5 υπόσχεται η Leapmotor), ενώ οι κρίσιμες ρεπρίζ, 60-100 και 80-120, είναι αξιοπρεπέστατες με 4,5 και 6,7 δλ. αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα. Πέρα από τα νούμερα σημασία έχει και η γραμμική απόδοση του συνόλου, χωρίς ξεσπάσματα και άλλες ηλεκτρικές υστερίες. Και για ένα ηλεκτρικό πάνω από όλα είναι η αυτονομία.
Στην καθημερινότητα, το C10 με την 70άρα μπαταρία (66 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) βγάζει 350 χλμ. (420 χλμ. υπόσχεται η κινέζικη μάρκα) με βάση τη μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας που μετρήσαμε στη διάρκεια της δοκιμής (18,5 kWh/100 χλμ.). Κατά τα γνωστά στην πόλη η ανάκτηση ενέργειας με τα συνεχή φρεναρίσματα και τη χαμηλή ταχύτητα ρίχνουν την κατανάλωση (15,7 kWh/100 χλμ.) και μεγαλώνουν την αυτονομία (420 χλμ.), ενώ στο ταξίδι συμβαίνει το αντίθετο: Οι συγκεκριμένες μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα έδειξαν αυτονομία 317 χλμ..
Πάντως για τα δεδομένα της εποχής, Ο onboard φορτιστής είναι μικρός (6,6 kW) και έτσι η πλήρης φόρτιση απαιτεί κάτι λιγότερο από 12 ώρες. Μικρή είναι και η υποδοχή ταχυφόρτισης μόλις στα 84 kW, που μεταφράζεται σε τουλάχιστον μισή ώρα φόρτισης για 200 χλμ…