ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Η εικόνα στην καμπίνα του Lexus εντυπωσιάζει χάρη στην πολυτελή και high-tech εικόνα, καθώς και στην υψηλή απτή ποιότητα από την χρήση κορυφαίων υλικών.

Εσωτερικό-Χώροι

27.905 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2021)

Εσωτερικό: Εντυπωσιάζει με την ποιότητα και το τεχνολογικό υπόβαθρο
Η εικόνα στην καμπίνα του Lexus UX εντυπωσιάζει χάρη στον τρόπο που έχουν συνδυαστεί  οι αιχμηρές γραμμές με την πολυτελή και high-tech εικόνα. ¶μεσα αντιληπτή είναι και η υψηλή απτή ποιότητα από την χρήση κορυφαίων υλικών, την αψεγάδιαστη συναρμογή και την προσοχή στη λεπτομέρεια, που προκύπτει από την λειτουργία των διακοπτών μέχρι και την παραδοσιακή τεχνική Sashiko (εφαρμόζεται για την ραφή των στολών τζούντο) που έχει χρησιμοποιηθεί για τις δερμάτινες επενδύσεις.

Ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και απόλυτα συμβατός με την εποχή και την κατηγορία, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και οθόνη 10,25 ιντσών.

Ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και απόλυτα συμβατός με την εποχή και την κατηγορία, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και οθόνη 10,25 ιντσών.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Από κει και πέρα, ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και απόλυτα συμβατός με την εποχή και την κατηγορία, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών (αλλάζει όψη αναλόγως το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης) και οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment. Το τελευταίο ελέγχεται από touchpad, αλλά υπάρχουν και συμβατικοί διακόπτες για κάποιες κύριες λειτουργίες. Πολύ βολικό είναι το χειριστήριο για τις κύριες λειτουργίες του ηχοσυστήματος μπροστά από τη θήκη-υποβραχιόνιο ανάμεσα στα καθίσματα, ενώ σε γενικές γραμμές μετά από λίγη ώρα εξοικειώνεσαι με την εργονομία και το touchpad, το οποίο είναι το καλύτερο και πιο ακριβές του είδους του. Οι διαφορές ανάμεσα στο ηλεκτρικό και υβριδικό UX είναι μείζονος σημασίας και αφορούν στον επιλογέα ταχυτήτων, όπου στο 300e έχει μικρότερο όγκο και πιο απλή εμφάνιση.

Στην ηλεκτρική έκδοση θα συναντήσουμε ένα πιο μικρό και λιτό επιλογέα ταχυτήτων.

Στην ηλεκτρική έκδοση θα συναντήσουμε ένα πιο μικρό και λιτό επιλογέα ταχυτήτων.


Χώροι: Κάθονται άνετα ο επιβάτες, αποσκευές ανάλογα της έκδοσης
Στο πεδίο των χώρων η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική χάρη και στην οδηγοκεντρική σχεδίαση του ταμπλό, ενώ για τους μπροστά επιβάτες τα καθίσματα είναι στάνταρ ηλεκτρικά και ανάλογα της έκδοσης διαθέτουν θέρμανση και ψύξη. Στο πίσω κάθισμα δύο ενήλικοι χωράνε ικανοποιητικά, με αρκετό αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια, ενώ παρά το όχι κορυφαίο πλάτος ένας τρίτος πίσω επιβάτης δεν θα χρειαστεί να ζοριστεί ιδιαίτερα, χάρη και στο ουσιαστικά ανύπαρκτο τούνελ μετάδοσης. Από την άλλη, το υψηλό πορτ- μπαγκάζ είναι μικρό στην τετρακίνητη έκδοση με 283 λτ. χωρητικότητας, πιο ικανοποιητικό στις δικίνητες εκδόσεις με 320 λτ. και ακόμα καλύτερα στο ηλεκτρικό UX με 367 λτ..

: Το σύστημα infotainment ελέγχεται από touchpad, ίσως το καλύτερο και πιο ακριβές του είδους του, ενώ υπάρχει και έξτρα πολύ χειριστήριο για τις κύριες λειτουργίες του ηχοσυστήματος μπροστά από το υποβραχιόνιο.

: Το σύστημα infotainment ελέγχεται από touchpad, ίσως το καλύτερο και πιο ακριβές του είδους του, ενώ υπάρχει και έξτρα πολύ χειριστήριο για τις κύριες λειτουργίες του ηχοσυστήματος μπροστά από το υποβραχιόνιο.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
Audi