- Υβριδική SUVάρα «πρίζας» στα 40 χιλιάρικα
- Είναι 258 άλογα, έχει επιδόσεις GTi και κάνει 40 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης
- Με αυτόματο κιβώτιο με 10 σχέσεις συνολικά: 6 για υβριδική λειτουργία και 4 για ηλεκτρική
- Έχει την πιο ευρύχωρη καμπίνα, 7 χρόνια εγγύηση & 5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας
Υβριδική SUVάρα «πρίζας» στα 40 χιλιάρικα
Όσοι παρατηρήσουν τις διπλές εξατμίσεις πίσω, τα 2 πορτάκια «καυσίμου» (ένα και κάθε πίσω φτερό) και φυσικά το λογότυπο «PHEV» θα αντιληφθούν την ιδιαιτερότητα της plug-in υβριδικής έκδοσης του MG eHS. «Ιδιαίτερη» όμως είναι και η τιμή της: Μπορεί τα 40 χιλιάρικα να μην είναι ένα μικρό ποσό, αλλά είναι σαφώς λιγότερα από όσα ζητάει ο Plug-In ανταγωνισμός σε αυτό το μέγεθος (μόνο το μικρότερο σε μήκος Toyota C-HR PHEV, που δοκιμάσαμε λίγο καιρό πριν, είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο).
Το «βασικό» Exclusive μεταξύ άλλων προσφέρει 18άρες ζάντες, 10,1 ιντσών οθόνη αφής με κάμερα όπισθεν και αισθητήρες παρκαρίσματος, navigation, 2ζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού. Με 2.250 ευρώ παραπάνω που κοστίζει η πλούσια έκδοση Luxury κρίνονται άκρως συμφέροντα (και λίγα) για τον extra εξοπλισμό.
Είναι 258 άλογα, έχει επιδόσεις GTi και κάνει 40 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης
Το Plug-In υβριδικό σύνολο του MG eHS αποτελείται από έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα 162 ίππων (με καταγωγή από την GM) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 122 ίππων. Συνδυαστικά αποδίδονται 258 ίπποι και 480 Nm ροπής. Με γεμάτη μπαταρία και σε μεικτές συνθήκες, η κατανάλωση δεν θα ξεφύγει από τα 3 λτ./100 χλμ, αλλά χωρίς τη βοήθεια του ρεύματος μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 9 λίτρα, νούμερο που θα αδειάσει γρήγορα το, 37 λίτρων, ρεζερβουάρ. Μέσα σε αστικό περιβάλλον, όπου η ανάκτηση είναι μεγαλύτερης έντασης, η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 16,6 kWh μπορεί να δώσει ηλεκτρική αυτονομία 40 περίπου χλμ. , ενώ η φόρτιση της γίνεται με μέγιστη ισχύ 3,7 kW.
Μόνο όσοι παρατηρήσουν τις διπλές εξατμίσεις πίσω, τα 2 πορτάκια «καυσίμου» (ένα και κάθε πίσω φτερό) και φυσικά το λογότυπο «PHEV» θα αντιληφθούν την ιδιαιτερότητα την plug-in υβριδικής έκδοσης του MG HS.
Με αυτόματο κιβώτιο και 10 σχέσεις συνολικά:6 για υβριδική λειτουργία και 4 για ηλεκτρική
Η ροπή μεταφέρεται στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου δέκα σχέσεων. Το τελευταίο ακούγεται εντυπωσιακό αλλά, ουσιαστικά πρόκειται για άθροισμα και όχι για κιβώτιο. Όταν το eHS κινείται υβριδικά τότε γίνεται χρήση των έξι σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου. Όταν κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, τότε προσομοιώνεται η λειτουργία κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων.
Έχει την πιο ευρύχωρη καμπίνα, 7 χρόνια εγγύηση & 5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας
Τα πολύ καλά νέα αφορούν στην ευρυχωρία, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως το HS προσφέρει υπερ-άνετους χώρους για 5 (ακόμα και μεγαλόσωμους) επιβάτες με κορυφαίο «αέρα» για τα γόνατα (22 εκατ.) και τα κεφάλια (8,8 εκατ.), ενώ τονισμένο είναι και το ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας (14,2 εκατ.). Μάλιστα οι 5 επιβάτες μπορούν να νιώθουν ασφαλείς μιας και το MG HS έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP. Ο χώρος αποσκευών πάντως με 448 λτ. είναι μέτριος για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση το MG eHS έχει εγγύηση των 7 ετών ή 150.000 χλμ., που ισχύει και για την μπαταρία.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του plug-in υβριδικού MG eHS των 258 ίππων.
Σελίδα 2 | Η φθηνότερη plug-in SUVάρα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Δυνατές επιδόσεις, «τσιμπάει» σε κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 5 | Στον δρόμο: Με έμφαση στην άνεση και στην ευχρηστία |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |