Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε την υβριδική έκδοση πρίζας του MG HS, το οποίο είναι ένα οικογενειακό SUV κοντά στα 4,6 μ. με δυνατότητα ηλεκτροκίνησης, χωρίς όμως το άγχος της αυτονομίας, αφού υπάρχει η «καβάντζα» της βενζίνης. Βλέπεις, η αναγέννηση της MG μέσω του κινέζικου κολοσσούς της SAIC εξασφάλισε στη βρετανική φίρμα πρόσβαση σε μοντέρνες τεχνολογίες και ειδικά στο «ρεύμα».
Στην ήπιων τόνων εμφάνιση του μοντέλου δεν αλλάζουν πολλά, με το «μπαμπάτσικο» eHS να διατηρεί τη «γήινη» σχεδίαση με τις ρέουσες καμπύλες και τις «καθαρές» γραμμές της βενζινοκίνητης έκδοσης με τον 1,5 turbo κινητήρα και τους 162 ίππους . Μόνο όσοι παρατηρήσουν τις διπλές εξατμίσεις πίσω, τα 2 πορτάκια «καυσίμου» (ένα και κάθε πίσω φτερό) και φυσικά το λογότυπο «PHEV» θα αντιληφθούν την ιδιαιτερότητα την plug-in υβριδικής έκδοσης. «Ιδιαίτερη» είναι και η τιμή της: Μπορεί τα 40 χιλιάρικα να μην είναι ένα μικρό ποσό, αλλά είναι σαφώς λιγότερα από όσα ζητάει ο Plug-In ανταγωνισμός σε αυτό το μέγεθος (μόνο το μικρότερο σε μήκος Toyota C-HR PHEV, που δοκιμάσαμε λίγο καιρό πριν, είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο), χωρίς κιόλας να διαθέτει τόσο πλούσια εξοπλιστικά πακέτα.
Το «βασικό» Exclusive μεταξύ άλλων προσφέρει 18άρες ζάντες, 10,1 ιντσών οθόνη αφής με κάμερα όπισθεν και αισθητήρες παρκαρίσματος, navigation, 2ζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού. Με 2.250 ευρώ παραπάνω που κοστίζει η πλούσια έκδοση Luxury κρίνονται άκρως συμφέροντα (και λίγα) για τον extra εξοπλισμό, μιας και το μοντέλο εφοδιάζεται επιπλέον με LED προβολείς, ηλεκτρική πόρτα πορτμπαγκάζ, ατμοσφαιρικό φωτισμό, πανοραμική οροφή, αλουμινένια πεντάλ, κάμερα 360 μοιρών, ζάντες 18 ιντσών, sport καθίσματα με δέρμα, ηλεκτρικό ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού και δυναμικά πίσω φλας.