Με γεμάτη μπαταρία και σε μεικτές συνθήκες, η κατανάλωση δεν θα ξεφύγει από τα 3 λτ./100 χλμ, αλλά χωρίς τη βοήθεια του ρεύματος μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 9 λίτρα. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι γύρω στα 40 χιλιόμετρα.
Το Plug-In υβριδικό σύνολο του MG eHS αποτελείται από έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα 162 ίππων (με καταγωγή από την GM) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 122 ίππων. Συνδυαστικά αποδίδονται 258 ίπποι και 480 Nm ροπής, με την αυτόματη μετάδοση των 10 αθροιστικά σχέσεων (6 ταχύτητες για το θερμικό και 4 για το ηλεκτρικό μοτέρ) να στέλνει τη δύναμη στους μπροστινούς τροχούς. Οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την αίσθηση από τις δυναμικές επιταχύνσεις του μοντέλου μιας και το 0-100 χλμ/ώρα γίνεται σε 7,8 δλ (6,9 δλ. υπόσχεται η MG), ενώ το εικονικό προσπέρασμα (60-100 χλμ./ώρα) σε μόλις 3,8 δλ.. Αυτό όμως που «καίει» κυρίως είναι η κατανάλωση, η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τυπικότητα του ιδιοκτήτη στις φορτίσεις.
Με γεμάτη μπαταρία και σε μεικτές συνθήκες, η κατανάλωση δεν θα ξεφύγει από τα 3 λτ./100 χλμ, αλλά χωρίς τη βοήθεια του ρεύματος μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 9 λίτρα, νούμερο που θα αδειάσει γρήγορα το, 37 λίτρων, ρεζερβουάρ. Μέσα σε αστικό περιβάλλον, όπου η ανάκτηση είναι μεγαλύτερης έντασης, η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 16,6 kWh μπορεί να δώσει ηλεκτρική αυτονομία 40 περίπου χλμ. , ενώ η φόρτιση της γίνεται με μέγιστη ισχύ 3,7 kW. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο δεν εφοδιάζεται με τα κλασσικά οδηγικά mode που συναντάμε στην πλειοψηφία των ανταγωνιστών του, αλλά μόνο με επιλογή για αποκλειστική κίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα.