ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στον δρόμο: Με έμφαση στην άνεση και στην ευχρηστία

 Σχολιάστε 
16.051 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2024)
Το MG eHS είναι τελικά στην πράξη πολύ πιο ευέλικτο και εύχρηστο από ό,τι περιμένεις, με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το επιπλέον βάρος, λόγω μπαταρίας.
2 Φωτογραφίες »

Το MG eHS είναι τελικά στην πράξη πολύ πιο ευέλικτο και εύχρηστο από ό,τι περιμένεις, με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το επιπλέον βάρος, λόγω μπαταρίας.

Παρά το βάρος των 1.775 κιλών (η μπαταρία «φορτώνει» αρκετά κιλά, όπως σε όλα τα μοντέλα του είδους), το MG eHS είναι τελικά στην πράξη πολύ πιο ευέλικτο και εύχρηστο από ό,τι περιμένεις, με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το επιπλέον βάρος. Σαν αποτέλεσμα, και ενώ συγκρατούν την κλίση σε λογικά πλαίσια,  απορροφούν ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες και μόνο σε πολύ έντονες ανωμαλίες θα νιώσεις ένα τράνταγμα στην καμπίνα. Στην πόλη,  η ηλεκτροκίνηση προσφέρει μια ήρεμη κύλιση, που δεν «χαλάει» ακόμα κι όταν μπαίνει σε λειτουργία το θερμικό μοτέρ κάτι το οποίο γίνεται αρκετά πολιτισμένα.


Σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές δε θα νιώσει και σαν το σπίτι του, αλλά δε θα αντιδράσει και άτσαλα αν πιεστεί για να κινηθεί σβέλτα.
2 Φωτογραφίες »

Σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές δε θα νιώσει και σαν το σπίτι του, αλλά δε θα αντιδράσει και άτσαλα αν πιεστεί για να κινηθεί σβέλτα.

Στον ανοιχτό δρόμο το MG eHS σε κερδίζει με την ευθυβολία, τον χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, την πλούσια ομπρέλα ηλεκτρονικών συστημάτων και την άμεση ανταπόκριση στο πάτημα του γκαζιού.  Πάντως, σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές δε θα νιώσει και σαν το σπίτι του, αλλά δε θα αντιδράσει και άτσαλα αν πιεστεί για να κινηθεί σβέλτα. Βοηθός εδώ είναι και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS που υπάρχει μπροστά και το οποίο αναλαμβάνει να κοντρολάρει την υποστροφή. Από την άλλη, τα φρένα  μπορεί να μην κουράζονται  εύκολα, αλλά η αποτελεσματικότητά  τους είναι μέτρια στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα σε 40,3 μ.) «προδομένα» και από τα Mud and Snow ελαστικά της πρώτης τοποθέτησης.

Σελίδα 1Δοκιμή: MG eHS Plug-in με 258 άλογα
Σελίδα 2Η φθηνότερη plug-in SUVάρα
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Δυνατές επιδόσεις, «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 5Στον δρόμο: Με έμφαση στην άνεση και στην ευχρηστία
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
CENNTRO AVANTIER