Το MG eHS είναι τελικά στην πράξη πολύ πιο ευέλικτο και εύχρηστο από ό,τι περιμένεις, με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το επιπλέον βάρος, λόγω μπαταρίας.
Παρά το βάρος των 1.775 κιλών (η μπαταρία «φορτώνει» αρκετά κιλά, όπως σε όλα τα μοντέλα του είδους), το MG eHS είναι τελικά στην πράξη πολύ πιο ευέλικτο και εύχρηστο από ό,τι περιμένεις, με τις σφιχτούτσικες αναρτήσεις να διαχειρίζονται αξιοπρεπώς το επιπλέον βάρος. Σαν αποτέλεσμα, και ενώ συγκρατούν την κλίση σε λογικά πλαίσια, απορροφούν ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες και μόνο σε πολύ έντονες ανωμαλίες θα νιώσεις ένα τράνταγμα στην καμπίνα. Στην πόλη, η ηλεκτροκίνηση προσφέρει μια ήρεμη κύλιση, που δεν «χαλάει» ακόμα κι όταν μπαίνει σε λειτουργία το θερμικό μοτέρ κάτι το οποίο γίνεται αρκετά πολιτισμένα.
Στον ανοιχτό δρόμο το MG eHS σε κερδίζει με την ευθυβολία, τον χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, την πλούσια ομπρέλα ηλεκτρονικών συστημάτων και την άμεση ανταπόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Πάντως, σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές δε θα νιώσει και σαν το σπίτι του, αλλά δε θα αντιδράσει και άτσαλα αν πιεστεί για να κινηθεί σβέλτα. Βοηθός εδώ είναι και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS που υπάρχει μπροστά και το οποίο αναλαμβάνει να κοντρολάρει την υποστροφή. Από την άλλη, τα φρένα μπορεί να μην κουράζονται εύκολα, αλλά η αποτελεσματικότητά τους είναι μέτρια στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα σε 40,3 μ.) «προδομένα» και από τα Mud and Snow ελαστικά της πρώτης τοποθέτησης.