Σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές στην καμπίνα των επιβατών, που παραμένει λιτή σχεδιαστικά, αλλά προσεγμένη σε ποιότητα, συναρμογή και φινίρισμα. Την ίδια στιγμή, οι δύο ψηφιακές οθόνες αφήνουν το δικό τους high-tech στίγμα με την κεντρική αφής των 10,1 ιντσών να έχει εύχρηστο μενού, navigation και κάμερα όπισθεν, ενώ υποστηρίζει συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχουν και φυσικοί διακόπτες κάτω από την κεντρική οθόνη για άμεση πρόσβαση σε κάποιες λειτουργίες, όπως ο χειρισμός του κλιματισμού. Σημειώστε ότι για τον κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας υπάρχουν συνολικά 64 διαφορετικές αποχρώσεις. Δεν υπάρχουν κουμπιά για επιλογές λειτουργίας, πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης του συστήματος: Ο οδηγός μπορεί διαλέξει μόνο την ηλεκτροκίνηση.
Τα πολύ καλά νέα αφορούν στην ευρυχωρία, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως το HS προσφέρει υπερ-άνετους χώρους για 5 (ακόμα και μεγαλόσωμους) επιβάτες με κορυφαίο «αέρα» για τα γόνατα (22 εκατ.) και τα κεφάλια (8,8 εκατ.), ενώ τονισμένο είναι και το ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας (14,2 εκατ.). Από την άλλη όμως, το πόρτ μπαγκάζ δεν είναι ανάλογο ενός μοντέλου με 4,6 μ. μήκος: Τα 448 λτ. είναι 15 λτ. κάτω από την έκδοση βενζίνης (η μπαταρία κλέβει χώρο) αντιστοιχώντας έτσι σε καλό μικρό SUV, παρά σε οικογενειακό μικρομεσαίο SUV. Πάντως έχει κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.