Εντύπωση προκαλεί η κορυφαία απόκριση στο γκάζι, η ευστροφία, η γραμμική απόδοση και η εντυπωσιακά πολιτισμένη λειτουργία του Skyactiv-X. Με χρήση της νέας βενζίνης BP Super Unleaded 98 τα παραπάνω χαρακτηριστικά τονίζονται.
Αυτό που σε κερδίζει αμέσως στον Skyactiv-X, δίλιτρο κινητήρα της Mazda, είναι η κορυφαία απόκριση στο γκάζι, η γραμμική απόδοση και η εντυπωσιακά πολιτισμένη, χωρίς κραδασμούς, λειτουργία. Αυτά τα χαρακτηριστικά τα είχαμε διαπιστώσει και στη δοκιμή του Mazda 3. Στην περίπτωση της νέας μας δοκιμής στο αμάξωμα του CX-30, η βενζίνη BP Super Unleaded 98 τόνισε τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Με τη νέα της μοριακή σύνθεση η BP Super Unleaded 98 είναι η κατάλληλη βενζίνη για να ενισχύσει την πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα Skyactiv-X, ενώ παράλληλα εγγυάται τη μακροχρόνια προστασία του. Με δεδομένη τη μέτρια ροπή των 224 Nm στις 3.000 σ.α.λ., το CX-30 κάθε άλλο παρά άνευρο έδειξε στις χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα την λιγότερο συχνή καταφυγή στον ακριβή και ευχάριστο σε αίσθηση επιλογέα του 6τάχυτου κιβωτίου. Τι γίνεται όμως με την κατανάλωση; Στη διάρκεια της δοκιμής σε καμία περίπτωση δεν καταφέραμε να δούμε τα 4,6 λτ./100 χλμ., που υπόσχεται η Mazda, αλλά και πάλι τα 7,7 λτ. της BP Super Unleaded 98 οκτανίων/100 χλμ. ήταν ευχάριστη έκπληξη για ένα 2λιτρο μοτέρ με 180 άλογα, 0-100 σε 9,6 δλ και αξιοπρεπείς ρεπρίζ. Μάλιστα με προσεκτική οδήγηση είδαμε και ενδείξεις ακόμα και κάτω από 7,0 λτ./100 χλμ…
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
Τρομερή αυτή η βενζίνη ε?
Πλάκα σπάτε; Αντίστοιχο diesel καίει 6-6.5 και παίζει 350-400 nm ροπή. Καμιά επαφή.
Θα ήταν πιο τίμιο δίπλα στον τίτλο "Δοκιμή MAZDA CX-30" να γράφατε "ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΝΕΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΡ" !!!!!
Πολυ μεγάλο. Το cx3 τι απέγινε ;