To «diesel» CX-30 που καίει… βενζίνη: Η κορυφαία σε απόδοση έκδοση του Mazda CX-30 με τους 180 ίππους, κινείται από τον επαναστατικό Skyactiv-Χ κινητήρα, που λειτουργεί με αρχές diesel, αλλά καίει βενζίνη.
What is new
- Skyactiv-X βενζινοκινητήρας ελεγχόμενης με σπινθήρα
ανάφλεξης λόγω συμπίεσης (SPCCI)
- 2,0 λτ. με 180 άλογα και mild Hybrid
- «Καίει» 7,7 λτ./100 χλμ.
- Από 27.003 (με τρέχουσα έκπτωση 1.000 ευρώ)
Το CX-30 είναι το οικογενειακό crossover της Mazda, που ήρθε να τοποθετηθεί ακριβώς ανάμεσα στo μικρό CX-3 και στο μεγαλύτερο CX-5 διαθέτοντας κομψό σχεδιασμό, ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά και premium ύφος. Έχει κατακτήσει αρκετά βραβεία, μεταξύ αυτών και το Red Dot Design Award 2020 για τον σχεδιασμό του, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως πραγματοποίησε εντυπωσιακές επιδόσεις και στις τέσσερις κατηγορίες δοκιμών Euro NCAP καταφέρνοντας μάλιστα για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού το αποτέλεσμα 99% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών! Το CX-30 της δοκιμής όμως ξεχωρίζει περαιτέρω μιας και κινείται από ένα νέο επαναστατικό κινητήρα, ο οποίος γυρνάει την πλάτη στο downsizing και φέρνει τα πάνω-κάτω όντας ένας… «diesel», που καίει βενζίνη. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Μετά από χρόνια εξέλιξης, η Mazda κατάφερε να φέρει στην παραγωγή ένα μοτέρ βενζίνης που έχει δυνατότητα καύσης βενζίνης μέσω συμπίεσης! Μετά από το Mazda 3 δοκιμάζουμε τον κινητήρα αυτόν και στο Mazda CX-30 και μάλιστα με με τη χρήση της νέας βενζίνης BP Super Unleaded 98. Η κορυφαία σε απόδοση έκδοση του Mazda CX-30 είναι διαθέσιμη από 27.003 ευρώ (με τρέχουσα έκπτωση 1.000 ευρώ για όλες τις εκδόσεις) στην έκδοση GT, που εμφανίζει εξοπλιστική πληρότητα σε στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
Τρομερή αυτή η βενζίνη ε?
Πλάκα σπάτε; Αντίστοιχο diesel καίει 6-6.5 και παίζει 350-400 nm ροπή. Καμιά επαφή.
Θα ήταν πιο τίμιο δίπλα στον τίτλο "Δοκιμή MAZDA CX-30" να γράφατε "ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΝΕΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΡ" !!!!!
Πολυ μεγάλο. Το cx3 τι απέγινε ;