+ Λειτουργία κινητήρα, συγκρατημένη κατανάλωση, εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής και premium ύφος, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας - Απουσία προγραμμάτων λειτουργίας, μέτρια ροπή χαμηλά, έξοδα λόγω κυβισμού, τιμή
O νέος επαναστατικός κινητήρας Skyactiv-X ανάδειξε περισσότερο τις αρετές του εξαιρετικού, αλλά ακριβούτσικου CX-30, που έβαλε τη Mazda στην καρδιά της κατηγορίας των C-SUV.
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
Τρομερή αυτή η βενζίνη ε?
Πλάκα σπάτε; Αντίστοιχο diesel καίει 6-6.5 και παίζει 350-400 nm ροπή. Καμιά επαφή.
Θα ήταν πιο τίμιο δίπλα στον τίτλο "Δοκιμή MAZDA CX-30" να γράφατε "ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΝΕΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΡ" !!!!!
Πολυ μεγάλο. Το cx3 τι απέγινε ;