Η Mazda σχεδιάζει όμορφα αυτοκίνητα και το CX-30 δεν αποτελεί εξαίρεση. Όσο το κοιτάς, τόσο σου αρέσει το νέο crossover της ιαπωνικής φίρμας, που αποθεώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo. Όλα τα λεφτά είναι η χαρακτηριστική μάσκα, η αλα κουπέ κλίση της οροφής και τα πίσω φανάρια.
Στο δρόμο: Ευχάριστα «σφιχτό» και άκρως αποτελεσματικό
47.117 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2020)
Η απίθανη απόκριση του κινητήρα, η super πολιτισμένη λειτουργία του και φυσικά οι τονισμένες επιδόσεις του Skyactiv-X με την καύση της BP Super Unleaded 98, κάνουν ακόμη πιο ευχάριστη την οδηγική εμπειρία του Mazda CX-30 με την εξαιρετική θέση οδήγησης και την αλάνθαστη εργονομία. Φυσικά η ευχάριστη και αποτελεσματική οδική συμπεριφορά δεν αποτελεί έκπληξη, αφού το CX-30 έχει σαν βάση το Mazda 3. Ούτε το αυξημένο ύψος με 175 χλστ. από το έδαφος, ούτε το περισσότερο βάρος φαίνονται και έτσι το CX-30 στρίβει, κρατάει και φρενάρει με ξεχωριστό, για τα crossover δεδομένα, τρόπο. Οι 180 ίπποι ούτε καν ιδρώνουν το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, τη στιγμή που το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι και το εξελιγμένο σύστημα torque vectoring GVC-plus κάνουν «παπάδες».
Η γενικότερα σφιχτή αίσθηση του συνόλου επιβεβαιώνεται με συγκρατημένη κλίση στις στροφές, ουδέτερο κράτημα, κορυφαία πρόσφυση και ευκολία διατήρησης υψηλής μέσης ταχύτητας, όχι όμως και με ταλαιπωρία των επιβατών: Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, χωρίς «χτύπους» από την ανάρτηση, αν και θα θέλαμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα. Θα αποδώσουμε τα εύσημα και στα φρένα, όχι για την περίεργα σπογγώδη αίσθηση του πεντάλ, αλλά για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους. Με ασφάλτινα ελαστικά, κίνηση μπροστά και απουσία κάποιου εξελιγμένου συστήματος πρόσφυσης, εκτός δρόμου δεν περιμένεις πολλά, αλλά τα 175 χλστ. είναι αρκετά για περιηγήσεις σε πατημένους χωματόδρομους και κακοτράχαλα.
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
....Mε 7,7 λιτ/100χλμ δεν το λες και οικονομικο. Με 27000 ευρω αγοραζεις το CX-5 που ειναι μια κατηγορια πιο πανω. Εγω απορω γιατι στο CX-30, το οποιο ειναι στο ιδιο μεγεθος και κατηγορια με το Qashqai δεν του βαζουν τον 1500αρη skyactiv με τους 131 ιππους. Η Mazda μαλλον δεν πιανει τον σφυγμο της αγορας. Στην Ευρωπη τουλαχιστον.
Λίγη σοβαρότητα! Έλεος, απευθύνεστε το λιγότερο σε αυτοκινητιστικούς φίλους και όχι σε άσχετους! Διαφημίζετε τεχνολογία κινητήρα σούπερ ντούπερ, με χρήση νέας-πςςς-98άρας που υποτίθεται ότι δίνει τα μέγιστα σε απόδοση και οικονομία, μοστράρετε 7,7 λίτρα κατανάλωση, σχεδόν διπλάσια της εργοστασιακής και αντί να το κριτικάρετε, το τοποθετείτε στα θετικά;Από που να το πιάσεις. 27.000 ευρώ (με την έκπτωση παρακαλώ), 2λιτρο, βενζινοβόρο, θα πάει άπατο στην Ελλάδα και τα νούμερα θα το δείξουν.
Τρομερή αυτή η βενζίνη ε?
Πλάκα σπάτε; Αντίστοιχο diesel καίει 6-6.5 και παίζει 350-400 nm ροπή. Καμιά επαφή.
Θα ήταν πιο τίμιο δίπλα στον τίτλο "Δοκιμή MAZDA CX-30" να γράφατε "ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΝΕΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΡ" !!!!!
Πολυ μεγάλο. Το cx3 τι απέγινε ;