Κάτω από το καπό του Mazda CX-60 της δοκιμής υπάρχει ένας state-of-the-art, 6κύλινδρος turbodiesel που εξελίχθηκε in-house και αποδίδει 254 άλογα με 550 Nm ροπής.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το καπό του Mazda CX-60 της δοκιμής υπάρχει ένας state-of-the-art, 6κύλινδρος turbodiesel που εξελίχθηκε in-house και αποδίδει 254 άλογα με 550 Nm ροπής.

Κινητήρας: Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση 8 λτ./100 χλμ.

26.455 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

Κάτω από το καπό λοιπόν υπάρχει ένας state-of-the-art, 6κύλινδρος turbodiesel που εξελίχθηκε in-house και είναι τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα δίνοντας κίνηση στους πίσω ή και στους 4 τροχούς στην περίπτωση του μοντέλου δοκιμής. Το εν λόγω σύνολο συνδυάζεται με το M Hybrid Boost (σύστημα 48V Mild Hybrid της Mazda) και την τεχνολογία καύσης - DCPCI, η οποία στην ουσία κάνει ανάφλεξη σε δύο διαφορετικά στάδια. Τα πιστόνια έχουν έναν πολυεπίπεδο σχεδιασμό, σαν θυμίζει αυγό, κάτι που στη διάρκεια του ψεκασμού συντελεί ώστε ο θάλαμος καύσης να διαιρείται στα δυο. Ανάλογα με το φορτίο ο ψεκασμός γίνεται σε διαφορετικές φάσης και έτσι η ανάφλεξη ελέγχεται καλύτερα για μέγιστη απόδοση. Σύμφωνα με τη Mazda, ο e-Skyactiv D ξεπερνά το 40% σε βαθμό απόδοσης.


Οι στροφές του μοτέρ ανεβαίνουν με μοναδική ευκολία, ο ήχος είναι εξαιρετικός, η λειτουργία του μεταξένια και οι επιδόσεις εξαιρετικές. Η κατανάλωση δε, μένει κάτω από τα 8 λτ./100 χλμ. Diesel-άρα με τα όλα του!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι στροφές του μοτέρ ανεβαίνουν με μοναδική ευκολία, ο ήχος είναι εξαιρετικός, η λειτουργία του μεταξένια και οι επιδόσεις εξαιρετικές. Η κατανάλωση δε, μένει κάτω από τα 8 λτ./100 χλμ. Diesel-άρα με τα όλα του!


Στα πρακτικά ζητήματα τώρα, το 6κύλινδρο σύνολο αποδίδει 254 ίππους με 550 Nm ροπή που αποστέλλονται και στους τέσσερις τροχούς μέσα από ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το τράβηγμα είναι εντυπωσιακό από χαμηλά χάρη στο turbo μεταβλητής γεωμετρίας και στο ηλεκτρικό boost του ηλεκτροκινητήρα με τους 17 ίππους και τα 153 Nm ροπής, που είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο. Αυτό είναι με πολύδισκο συμπλέκτη και όχι με μετατροπέα ροπής και διακρίνεται για την ομαλότητα, αλλά και την ταχύτητα στις εναλλαγές σχέσεων.

Οι στροφές του μοτέρ ανεβαίνουν με μοναδική ευκολία, ο ήχος είναι εξαιρετικός, η λειτουργία του μεταξένια και οι επιδόσεις εξαιρετικές. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 7,1 δλ. για τα 0-100 (0,3 δλ. καλύτερο από τη Mazda), ενώ το προσπέρασμα 60-100 και 80-120 είναι υπόθεση μόλις 3,5 και 4,5 δλ. αντίστοιχα. Ειδικά στο πρόγραμμα Sport, η χροιά και ο ήχος του 6κύλινδρου σε σειρά κινητήρα σε συνδυασμό με την δυναμική των επιδόσεων σε προτρέπουν να οδηγείς σε υψηλές στροφές, αλλά ακόμα και έτσι η κατανάλωση δεν ξεφεύγει με τη μέση τιμής της στη δοκιμή να είναι γύρω από τα 8 λτ./100 χλμ. Με προσοχή και σύνεση μπορεί να πέσει με άνεση στα 7 λτ./100 χλμ.. Και φυσικά λόγω της υβριδικής τεχνολογίας το CX-60 κυκλοφορεί ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο. Από τα θετικά που προσφέρει η mild hybrid τεχνολογία είναι η εξαιρετική λειτουργία του stop-start, αλλά και η δυνατότητα coasting, δηλαδή η ελεύθερη κύλιση σε κατωφέρεια με τον κινητήρα σβηστό όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το δεξί πεντάλ.

Σελίδα 1Δοκιμή: Mazda CX-60 diesel 3,3 λτ. με 254 PS & 4κίνηση
Σελίδα 2Dieselάρα για τη Mazdάρα
Σελίδα 3Κινητήρας: Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση 8 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 4Στο δρόμο: Κορυφαία πρόσφυση και απόλυτη σταθερότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER