Ακόμα στην πίεση όμως το CX-60 έχει τον τρόπο να συγκρατεί την κλίση, να μην καθιστά έκδηλο το μεγάλο βάρος και να προσφέρει κορυφαία πρόσφυση χάρη φυσικά στην τετρακίνηση, αλλά και στο Kinematic Post
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ακόμα στην πίεση όμως το CX-60 έχει τον τρόπο να συγκρατεί την κλίση, να μην καθιστά έκδηλο το μεγάλο βάρος και να προσφέρει κορυφαία πρόσφυση χάρη φυσικά στην τετρακίνηση, αλλά και στο Kinematic Posture Control.

Στο δρόμο: Κορυφαία πρόσφυση και απόλυτη σταθερότητα

26.452 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

Εξ΄αρχής γίνεται αντιληπτό πως το σπορτίφ diesel μοτέρ ταιριάζει «γάντι» με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του CX-60, όπως αυτός εκδηλώνεται με τη σφιχτή ανάρτηση (με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), το στιβαρό, ακριβές και με καλή αίσθηση τιμόνι και το άκαμπτο πλαίσιο. Ακόμα και υπό… πίεση, το CX-60 έχει τον τρόπο να συγκρατεί την κλίση και να προσφέρει κορυφαία πρόσφυση χάρη φυσικά στην τετρακίνηση, αλλά και την πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών. Μέσα σε αυτή και το Kinematic Posture Control, που ανεπαίσθητα φρενάρει τον εσωτερικό προς τη στροφή τροχό για torque vectoring έλεγχο και δυνατό κράτημα.


Εξ΄αρχής γίνεται αντιληπτό πως το σπορτίφ diesel μοτέρ ταιριάζει «γάντι» με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του CX-60.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εξ΄αρχής γίνεται αντιληπτό πως το σπορτίφ diesel μοτέρ ταιριάζει «γάντι» με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του CX-60.


Στις έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες όμως η σφιχτή ανάρτηση δεν θα νιώσει και πολύ άνετα (ειδικά με τους τροχούς των 20 ιντσών του μοντέλου δοκιμής) κάτι που εκδηλώνεται ενίοτε με μια ξερή αντίδραση. Σε καλό δρόμο όμως και το CX-60 προσφέρει ωραία κύλιση και σε τελική ανάλυση σε κερδίζει, όπως και τα φρένα που είναι αποτελεσματικά και έχουν καλή αίσθηση. Ακόμα και μέσα στην πόλη, το CX-60 είναι εύχρηστο, αν και όχι ιδιαίτερα ευέλικτο λόγω του μεγάλου κύκλου στροφής. Στο παρκάρισμα όμως είναι εύκολο χάρη στις κάμερες.

Το πετρελαιοκίνητο μεγάλο SUV της Mazda δεν θα πει όχι και σε μία offroad εκδρομή, χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση, την απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος, αλλά και το σύστημα hill descent, που ελέγχει την κάθοδο σε μια απότομη κατωφέρεια. Bέβαια τα ασφάλτινα ελαστικά βάζουν τα όριά τους…
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mazda CX-60 diesel 3,3 λτ. με 254 PS & 4κίνηση
Σελίδα 2Dieselάρα για τη Mazdάρα
Σελίδα 3Κινητήρας: Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση 8 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 4Στο δρόμο: Κορυφαία πρόσφυση και απόλυτη σταθερότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER