Ο γνωστός 1.500άρης κινητήρας πετρελαίου συναντάται και σε αυτό το μικρομεσαίο μοντέλο της Mercedes με την κίνηση εμπρός. Η λειτουργία είναι πολιτισμένη και ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα είναι αρκετά χαμηλός. Το καταγραφικό μας, δείχνει διαφορές «τρίχας» έναντι της A-Class sedan που δοκιμάσαμε προ ημερών, όμως σαν αίσθηση, η CLA μοιάζει να σε έχει πιο καλά μονωμένο εσωτερικό. Το σημαντικό είναι ότι, παρά τα έξτρα κιλάκια έναντι της συγγενικής, τετράθυρης πρότασης, η CLA βρίσκει τον τρόπο να έχει μόνο ελάχιστα υποδεέστερες επιδόσεις ενώ ταυτόχρονα «κλέβει» άλλο λίγο από την κατανάλωση στο ταξίδι και ρίχνει τη μέση τιμή στο εξαιρετικό επίπεδο των 5,7 λτ. έναντι των 5,9/100 χλμ. που έχει το μικρότερο μοντέλο. Για άλλη μια φορά η συνεργασία με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι θετική χωρίς να λείπουν μικρογκρίνιες για τη μικρή υστέρηση που υπάρχει καμιά φορά στο κατέβασμα με τα paddles ή στην επιλογή της όπισθεν.
....Πολυ ομορφη, και το εσωτερικο απαιχτο. Αξιζει τα λεφτα της. Θα επρεπε ομως να ειχε πισω κινηση και μια διαφορετικη μασκα μπροστα για να διαφοροποιειται απο την Α Class.
....Πολυ ομορφη, και το εσωτερικο απαιχτο. Αξιζει τα λεφτα της. Θα επρεπε ομως να ειχε πισω κινηση και μια διαφορετικη μασκα μπροστα για να διαφοροποιειται απο την Α Class.
Καλώς το το Ντιζελάκι!