2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Χωρίς να γέρνει πολύ η CLA δεν έχει σφικτό στήσιμο και αποδεικνύεται πολύ αποτελεσματική όταν πιεστεί.
Στο δρόμο: Ο πρώτος λόγος στην άνεση
257.403 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2019)
Όλα περνάνε στον οδηγό: και τα αυξημένα μετατρόχια που δίνουν μια έξτρα αρχοντιά και ενήλικη αίσθηση στο πάτημα της CLA και το αυξημένο μήκος του αμαξώματος αλλά και τα λίγα παραπάνω κιλάκια της μάζας. Η συνολική εικόνα είναι πολύ καλή με πρώτο στόχο την άνεση. Παρά τις 18άρες ζάντες του αυτοκινήτου δοκιμής, η αίσθηση πάνω στους κακούς ελληνικούς δρόμους είναι εξαιρετική και ίσως κατάτι καλύτερη από τα υπόλοιπα μικρομεσαία που πατούν στο ίδιο δάπεδο.
Η χαμηλή οροφή σε βάζει σε ένα τύπου «μαχητικό» κλίμα, ταιριάζει και με τη θέση οδήγησης ενώ και τα χειριστήρια του κιβωτίου στο τιμόνι είναι κάτι που σε προκαλεί να πας λίγο πιο σβέλτα. Αυτό ενισχύεται και από το σύστημα παραμετροποίησης το οποίο, αν και δεν επηρεάζει την ανάρτηση φέρνει τα υπόλοιπα περιφερειακά σε μια πιο αθλητική κατάσταση. Οι κλίσεις πάντως δεν είναι έντονες, το πάτημα είναι σίγουρο και το τιμόνι έχει καλή, γεμάτη αίσθηση όταν οι ταχύτητες κίνησης ανέβουν. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο δείχνει άνετο και φτιαγμένο για ταξίδια και αρκετά μεγάλες διαδρομές, ενώ την ίδια ώρα μπορεί να βγάλει μια αξιέπαινη αποτελεσματικότητα σε δρόμο με στροφές όταν του ζητηθεί.
Το χαμηλό επίπεδο θορύβου, τα καλά φρένα, τα βολικά καθίσματα αλλά και η ελαφρώς περιορισμένη ορατότητα πλάγια προς τα πίσω είναι στοιχεία που συνθέτουν κι αυτά την οδηγική εμπειρία της CLA. Μια τελευταία σημείωση: ίσως λόγω των γενναιόδωρων διαστάσεων ή της πιο ενήλικης προσωπικότητας που βγάζει; Τη CLA τη φανταστήκαμε και θα τη θέλαμε πολύ περισσότερο αν ήταν πισωκίνητη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η χαμηλή οροφή σε βάζει σε ένα τύπου «μαχητικό» κλίμα, ταιριάζει και με τη θέση οδήγησης ενώ και τα χειριστήρια του κιβωτίου στο τιμόνι είναι κάτι που σε προκαλεί να πας λίγο πιο σβέλτα. Αυτό ενισχύεται και από το σύστημα παραμετροποίησης το οποίο, αν και δεν επηρεάζει την ανάρτηση φέρνει τα υπόλοιπα περιφερειακά σε μια πιο αθλητική κατάσταση. Οι κλίσεις πάντως δεν είναι έντονες, το πάτημα είναι σίγουρο και το τιμόνι έχει καλή, γεμάτη αίσθηση όταν οι ταχύτητες κίνησης ανέβουν. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο δείχνει άνετο και φτιαγμένο για ταξίδια και αρκετά μεγάλες διαδρομές, ενώ την ίδια ώρα μπορεί να βγάλει μια αξιέπαινη αποτελεσματικότητα σε δρόμο με στροφές όταν του ζητηθεί.
Το χαμηλό επίπεδο θορύβου, τα καλά φρένα, τα βολικά καθίσματα αλλά και η ελαφρώς περιορισμένη ορατότητα πλάγια προς τα πίσω είναι στοιχεία που συνθέτουν κι αυτά την οδηγική εμπειρία της CLA. Μια τελευταία σημείωση: ίσως λόγω των γενναιόδωρων διαστάσεων ή της πιο ενήλικης προσωπικότητας που βγάζει; Τη CLA τη φανταστήκαμε και θα τη θέλαμε πολύ περισσότερο αν ήταν πισωκίνητη.
....Πολυ ομορφη, και το εσωτερικο απαιχτο. Αξιζει τα λεφτα της. Θα επρεπε ομως να ειχε πισω κινηση και μια διαφορετικη μασκα μπροστα για να διαφοροποιειται απο την Α Class.
Καλώς το το Ντιζελάκι!