Η εικόνα στο εσωτερικό είναι γνώριμη αφού δανείζεται σχεδόν αυτούσιο το ταμπλό της E-Class και σε επόμενη ανάλυση και της S-Class. Όμορφο το ντιζάιν με τους «αεροπορικούς» αεραγωγούς να σε κοιτάζουν και σίγουρα επιτυχημένη η εφαρμογή των δύο –προαιρετικών- οθονών με διαγώνιο 12,3 ιντσών έκαστη και φουλ δυνατότητα διαμόρφωσης. Προτιμούμε σταθερά την επιλογή με τα δύο στρογγυλά όργανα που αντιγράφει λίγο την αναλογική εποχή και ελέγχουμε άμεσα τα δύο μόνιτορ με τα touchpad στο τιμόνι. Παραμένει λίγο φλύαρη η παροχή τόσων πολλών επιλογών για να περάσεις μια εντολή στο σύστημα (από το τιμόνι, από το πολυχειριστήριο στην κονσόλα ή και από το touchpad ακριβώς από πάνω του) οπότε βρίσκεις αυτό που σου ταιριάζει και μένεις εκεί.
Η απόλαυση στο εσωτερικό της CLS κρύβεται στις φανταστικές επιλογές χρωμάτων για τα διάφορά υλικά, στη μεγάλη ποικιλία που έχουν οι υφές και οι επεξεργασίες των επιφανειών (μετάλλο, δέρμα κλπ.). Όλα δείχνουν με πόση επιμονή δούλεψαν οι… διακοσμητές.
Βέβαια, όσο κι αν η CLS είναι συγγενής της E-Class, το επίπεδο σε θέματα τεχνολογίας ακολουθεί τα πρότυπα της S-Class. Μπορείς, για παράδειγμα, να διαλέξεις κάποιο από τα 64 χρώματα του φωτισμού, να ζητήσεις έξτρα πακέτο άνεσης και ευεξίας το οποίο ρυθμίζει τα πάντα από κλιματισμό και φως μέχρι το άρωμα που θα γεμίζει το σαλόνι ή να στραφείς προς το προαιρετικό πακέτο οδηγικών βοηθημάτων το οποίο χτίζει πάνω στην ήδη μακρά λίστα από αυτοματισμούς. Εδώ πλέον όμως θα έχεις και ημιαυτόνομη οδήγηση με τη CLS να σαρώνει τον αυτοκινητόδρομο και να ακολουθεί τις καμπές με μοναδική πυγμή. Αξίζει να δείτε στην πράξη πώς κεντράρει το αμάξωμά της μοναδικά μέσα στη λωρίδα και με πώς, αν πατήσεις το φλας, κάνει και προσπέραση μόνη της! Ξέραμε από καιρό ότι αυτή υποτίθεται πως είναι η πιο οδηγοκεντρική τετράθυρη Mercedes, αλλά να, που αν θες την απολαμβάνεις και ακουμπώντας ελάχιστα το τιμόνι.
Πεταμένα χρήματα. Σε 10 χρόνια θα πιάνει δεν θα πιάνει 5.000 ευρώ, αφού είναι τέτοια η πολιτική των εταιρειών που μηδενίζουν την αξία ακόμα και πολύ αξιόλογων αυτοκινήτων. Φτάνουν σε σημείο να εξισώνουν τις τιμές fiat και mercedes ίδιας χρονολογίας ως μεταχειρισμένα
Πεταμένα χρήματα. Σε 10 χρόνια θα πιάνει δεν θα πιάνει 5.000 ευρώ, αφού είναι τέτοια η πολιτική των εταιρειών που μηδενίζουν την αξία ακόμα και πολύ αξιόλογων αυτοκινήτων. Φτάνουν σε σημείο να εξισώνουν τις τιμές fiat και mercedes ίδιας χρονολογίας ως μεταχειρισμένα