Η CLS στηριζόταν πάντα στην Ε-Class και με δεδομένο ότι θυσίαζε χώρους λόγω φόρμας, δε διακρινόταν ως η απόλυτη VIP λιμουζίνα. Στη νέα γενιά το να μπεις και να κάτσεις μέσα μοιάζει δύσκολο αλλά στην πράξη δεν είναι. Μέσα, έχεις μπόλικο «αέρα» για το κεφάλι διότι σε αυτό συμβάλλει και η κλίση της πλάτης. Οπότε, η οροφή κόβει μεν απότομα προς τα κάτω αλλά κι εσύ την ακολουθείς χωρίς πολλές θυσίες. Επίσης δε νιώθεις κλειστοφοβικά, καθώς η Mercedes επέκτεινε λίγο την πλαινή γυάλινη επιφάνεια και έχεις καλή επαφή με το περιβάλλον. Ομολογουμένως όμως, η χαμηλή οροφή, ο σκούρος ουρανός και τα μικρά παράθυρα δημιουργούν μια εικόνα πολύ διαφορετική έναντι των άλλων σεντάν την φίρμας. Αξιόλογη διαφορά ότι η CLS είναι πια πενταθέσια αντί για τετραθέσια που ήταν στις δύο πρώτες γενιές της. Τυπικό μοιάζει το θέμα πάντως, καθώς το ανάγλυφο των καθισμάτων πίσω δε θα ευνοήσει πολύ τη φιλοξενία μεσαίου επιβάτη.
Πεταμένα χρήματα. Σε 10 χρόνια θα πιάνει δεν θα πιάνει 5.000 ευρώ, αφού είναι τέτοια η πολιτική των εταιρειών που μηδενίζουν την αξία ακόμα και πολύ αξιόλογων αυτοκινήτων. Φτάνουν σε σημείο να εξισώνουν τις τιμές fiat και mercedes ίδιας χρονολογίας ως μεταχειρισμένα
Πεταμένα χρήματα. Σε 10 χρόνια θα πιάνει δεν θα πιάνει 5.000 ευρώ, αφού είναι τέτοια η πολιτική των εταιρειών που μηδενίζουν την αξία ακόμα και πολύ αξιόλογων αυτοκινήτων. Φτάνουν σε σημείο να εξισώνουν τις τιμές fiat και mercedes ίδιας χρονολογίας ως μεταχειρισμένα