Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής μας βρίσκεται ένας 1.500άρης 3κύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 116 άλογα, τα οποία μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, ωστόσο σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, την ροπή των 270 Nm και -αν το επιθυμείς- το drive mode στο sport καταφέρνεις να πάρεις την αίσθηση πως κινείσαι σε γρήγορο ρυθμό. Η αλήθεια είναι πως το αυτόματο κιβώτιο δίνει πολλούς πόντους, καθώς καταφέρνει να εξισορροπεί την χαμηλή ισχύ, αλλά και να προσφέρει εξαιρετική αίσθηση με την απόκρισή του και τη μεταξένια λειτουργία του.
Οι επιδόσεις δεν είναι το δυνατό του σημείο, με το βαρύ αμάξωμα των 1.460 κιλών να μη βοηθάει σε αυτό, ωστόσο από τη βασική diesel έκδοση, οι απαιτήσεις αφορούν στην οικονομία, τομέας που τα καταφέρνει καλά, καθώς και στην λειτουργία, η οποία είναι γραμμική και πολιτισμένη, χωρίς να θορυβεί τους επιβαίνοντες.
....Οι προηγουμενες γενιες της σειρας 1 ειχαν βγει πολυ ζημιαρικες και αυτο φαινεται και απο τις αναφορες στο ''ποια αυτοκινητα ειναι για κλωτσιες''. Οχι πως υπονοω κατι (!!!!!!!!!). Και η τιμη τσουχτερη, ακομη και για premium. Mε αρκετα λιγοτερα (περιπου απο 22.000) παιρνεις την A Class, με πιο πλουσιο εξοπλισμο, και με ενα εσωτερικο που σκιζει.
....Οι προηγουμενες γενιες της σειρας 1 ειχαν βγει πολυ ζημιαρικες και αυτο φαινεται και απο τις αναφορες στο ''ποια αυτοκινητα ειναι για κλωτσιες''. Οχι πως υπονοω κατι (!!!!!!!!!). Και η τιμη τσουχτερη, ακομη και για premium. Mε αρκετα λιγοτερα (περιπου απο 22.000) παιρνεις την A Class, με πιο πλουσιο εξοπλισμο, και με ενα εσωτερικο που σκιζει.