Το εσωτερικό της νέας Σειράς 1 που «φέρνει» σε 3άρα, διαθέτει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο με οθόνη αφής 8,8 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων, καθώς και κορυφαία ποιότητα υλικών και συναρμογής. Η εργονομία είναι απροβλημάτιστη και ο χειρισμός του συστήματος infotainment γίνεται από το πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο στη βάση της κονσόλας, ενώ για άλλη μια φορά η θέση οδήγησης έχει σπορτίφ λογική.
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών δικαιώνουν σε ένα βαθμό την απόφαση για μετακίνηση της κίνησης μπροστά, αφού μέσω αυτής η καμπίνα πήρε περισσότερο αέρα (επιπλέον χώρος 50 χλστ. για τα γόνατα των πίσω, τομέας που «πονούσε» αρκετά η προηγούμενη γενιά) αλλά και στο χώρο αποσκευών που είναι κατά 20 λίτρα μεγαλύτερος, φτάνοντας έτσι τα 380 συνολικά.
....Οι προηγουμενες γενιες της σειρας 1 ειχαν βγει πολυ ζημιαρικες και αυτο φαινεται και απο τις αναφορες στο ''ποια αυτοκινητα ειναι για κλωτσιες''. Οχι πως υπονοω κατι (!!!!!!!!!). Και η τιμη τσουχτερη, ακομη και για premium. Mε αρκετα λιγοτερα (περιπου απο 22.000) παιρνεις την A Class, με πιο πλουσιο εξοπλισμο, και με ενα εσωτερικο που σκιζει.
....Οι προηγουμενες γενιες της σειρας 1 ειχαν βγει πολυ ζημιαρικες και αυτο φαινεται και απο τις αναφορες στο ''ποια αυτοκινητα ειναι για κλωτσιες''. Οχι πως υπονοω κατι (!!!!!!!!!). Και η τιμη τσουχτερη, ακομη και για premium. Mε αρκετα λιγοτερα (περιπου απο 22.000) παιρνεις την A Class, με πιο πλουσιο εξοπλισμο, και με ενα εσωτερικο που σκιζει.