Το EQ Boost, όπως ονομάζεται η κατά Mercedes mild-hybrid φιλοσοφία, επιτρέπει στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς και το αυτοκίνητο να κυλάει ελεύθερα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, ενώ στο Start/Stop λειτουργεί εξαιρετικά.
Ο γνωστός turbo τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.332 κυβικών που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Renault/Nissan συνεχίζει να αποδίδει 163 ίππους, αλλά πλέον συνεργάζεται με ένα 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο που βάζει στο παρασκήνιο και ένα ηλεκτρομοτέρ 10 kW (13,6 ίπποι) με 150 Nm ροπής. Το bonus από το mild hybrid σύστημα καλύπτει μαεστρικά μια μικρή ραθυμία μέχρι να «μπει» το τούρμπο με το 7άταχυτο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (θα θέλαμε το 8άρι των τετρακίνητων εκδόσεων είναι αλήθεια) να συμπληρώνει εξαιρετικά την όλη διαδικασία. Δεν υπάρχει υστέρηση και κανένας δισταγμός μέχρι τον κόφτη, ειδικά με το πρόγραμμα οδήγησης στο Sport.
Με το μοντέλο δοκιμής να «φοράει» 19άρες ζάντες (έξτρα), οι επιδόσεις που μετρήσαμε υστέρησαν ελάχιστα δέκατα σε σχέση με την προηγούμενη GLA 200 που μετρήθηκε με 18άρες ζάντες, αλλά περισσότερη σημασία έχει η βελτίωση στην οικονομία. Το EQ Boost, όπως ονομάζεται η κατά Mercedes mild-hybrid φιλοσοφία, επιτρέπει στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς και το αυτοκίνητο να κυλάει ελεύθερα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, ενώ στο Start/Stop λειτουργεί εξαιρετικά. Φυσικά υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας, από το φρενάρισμα και όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, η οποία αποτυπώνεται στον πίνακα οργάνων.
Όπως και η παροχή της έξτρα ισχύος άλλωστε. Η ουσία είναι η διατήρηση της μέσης κατανάλωσης γύρω στα 8,0-8,2 λτ./100 χλμ. Η μη mild hybrid GLA 200, που είχαμε μετρήσει παλαιότερα είχε μέση κατανάλωση στα 8,7 λτ./100 χλμ., αλλά στην πόλη «έκαιγε» 9,5 λτ.. Το ΕQ Boost βοηθά την ανανεωμένη να είναι κάτω από τα 9 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη και παράλληλα έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο, αφού έχει χαρακτηρισμό «υβριδικό» στην άδεια (εκπομπές CO2 152 γρ./χλμ.).