Σχεδίαση - Εσωτερικό: Με αισθητές αλλαγές & αναβαθμισμένη

84.477 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2024)
Η αισθητή αλλαγή στην πολυτελή και εντυπωσιακή καμπίνα των επιβατών έχει να κάνει με την παρουσία δύο στάνταρ οθονών 10,25 ιντσών (από 7,25 ίντσες) που είναι στη σειρά πίσω από ένα κοινό κρύσταλλο δημ
6 Φωτογραφίες »

Η αισθητή αλλαγή στην πολυτελή και εντυπωσιακή καμπίνα των επιβατών έχει να κάνει με την παρουσία δύο στάνταρ οθονών 10,25 ιντσών (από 7,25 ίντσες) που είναι στη σειρά πίσω από ένα κοινό κρύσταλλο δημιουργώντας ένα ενιαίο σύνολο.

Η εμπορική επιτυχία της GLA είναι αισθητή ήδη από το 2013, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε το… πολυτελές crossover οικογενειακό μοντέλο της Mercedes, ενώ συνεχίστηκε με τη δεύτερη γενιά που μας συστήθηκε με ίδιο όνομα, αλλά νέα πιο SUV, ταυτότητα το 2020. Σήμερα δοκιμάζουμε την ανανεωμένη GLA 200, η οποία έχει διακριτικές αλλαγές στην εμφάνιση, αλλά σημαντικές στην ουσία. Μιλώντας για ουσία θα επισημάνουμε την υιοθέτηση της ήπια υβριδικής τεχνολογίας στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, αλλά και τον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό.


Οι σχεδιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση δεν «βγάζουν μάτι», ωστόσο τονίζουν το image και την κομψότητα της GLA με στοιχεία όπως η νέα μάσκα, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, oι στάνταρ 18άρες ζάντες αλουμινίου και τα καινούργια φώτα. Μάλιστα, οι μπροστινοί προβολείς διαθέτουν στάνταρ πλέον τεχνολογία LED High Performance.

Αλλαγές υπάρχουν και στην πολυτελή καμπίνα των επιβατών με πιο αισθητή την παρουσία δύο στάνταρ οθονών 10,25 ιντσών (από 7,25 ίντσες) που είναι στη σειρά πίσω από ένα κοινό κρύσταλλο δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό ενιαίο σύνολο.

Η μία οθόνη λειτουργεί ως ψηφιακός διαμορφούμενος πίνακας οργάνων (τώρα τρία modes: «Classic», «Sporty» με στροφόμετρο σε πρώτο πλάνο και «Discreet» με τις απλά απαραίτητες ενδείξεις) και η άλλη η πιο κεντρικά τοποθετημένη πάνω στο ταμπλό αφορά το σύστημα infotainment που πλέον υποστηρίζει πλήρως ασύρματη σύνδεση με smartphone τόσο σε Apple CarPlay όσο και σε Android Auto. Επιπλέον το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MBUX, που λειτουργεί με φωνητικές εντολές και λέγοντας το «Hey Mercedes» γίνεται ο ψηφιακός βοηθός σου, αν συνδυαστεί με το ειδικό πακέτο εξατομίκευσης, μπορεί να λάβει μια σειρά από μίνι-παιχνίδια, με τα οποία ο οδηγός μπορεί να παίξει (όντας σε στάση φυσικά) πατώντας πάνω στην οθόνη ή μέσω των μπουτόν πάνω στο τιμόνι, μόνος του ή με τους άλλους επιβάτες. Κάποια από αυτά τα παιχνίδια είναι τα Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3.

Νέο στοιχείο το δερμάτινο τιμόνι από την βασική, ενώ για πρώτη φορά, το θερμαινόμενο τιμόνι διατίθεται ως στάνταρ στην έκδοση AMG Line. Επιστρέφοντας στον στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης, η Mercedes ανακοινώνει πως σε αυτόν διατίθενται το σύστημα Highbeam Assist, πίσω κάμερα και περισσότερες θύρες USB, που είναι μάλιστα και φωτιζόμενες. Χωροταξικά τα πράγματα παραμένουν ως είχαν και έτσι οι χώροι είναι απόλυτα ικανοποιητικοί για 4 ενήλικες με τις αποσκευές τους (425 λτ.).

Με αυτά και με αυτά όμως φτάσαμε και στο θέμα της τιμής, που ακολουθώντας την τάση της εποχής είναι υψηλότερη. Έτσι η τιμή της ήπια υβριδικής GLA 200 ξεκινάει από 47.500 ευρώ, ήτοι 5.150 ευρώ περισσότερα από πριν. Αισθητή αύξηση σίγουρα, που πάντως δε θα προβληματίσει όσους σκοπεύουν να αποκτήσουν ένα ολοκληρωμένο, πρακτικό και τεχνολογικά προηγμένο premium οικογενειακό SUV.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέα Mercedes GLA 200 | Ήπια υβριδική με 163+13 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό: Με αισθητές αλλαγές & αναβαθμισμένη
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Μια premium εμπειρία
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER