ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
91.359 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
2 Φωτογραφίες »

Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes GLA 200 mHEV
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός+turbo, 48V mild Hybrid
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 163/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 270/2.000-3.500
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.570
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,0
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,7
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 210
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 6,7
Μέση δοκιμής 8,2
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 43
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 152
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Mercedes GLA 200 mHEV
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *
Κεντρική οθόνη έγχρωμη αφής 10,25'' με κάμερα όπισθεν
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * (18'')
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 2 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων
Έκδοση GLA 200 Mhev
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Mercedes GLA 200 mHEV
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,1
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,5
Μετατρόχια Ε/Π (χλστ.) 1.605/1.606
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 143
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,2/68,9
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/50 R19
Διαστάσεις (χλστ.)* Mercedes GLA 200 mHEV
Κεφάλι οδηγού 115
Κεφάλι πίσω 58
Πλάτος εμπρός 1.425
Πλάτος πίσω 1.395
Πόδια πίσω 140
Χώρος αποσκευών (λτ.) 425
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.412x1.834x1.616
Μεταξόνιο 2.729
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέα Mercedes GLA 200 | Ήπια υβριδική με 163+13 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό: Με αισθητές αλλαγές & αναβαθμισμένη
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Μια premium εμπειρία
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
VW