Λιτό, αλλά όμορφο σχεδιαστικά ταμπλό με ποιοτικά υλικά και εξαιρετικό φινίρισμα. Ο διζωνικός κλιματισμός ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.
Καμία διαφοροποίηση στον πίνακα οργάνων σε σχέση με την συμβατική έκδοση. Μοναδική εξαίρεση το πράσινο λαμπάκι ΕV, που δείχνει την ηλεκτρική λειτουργία.
Στην έγχρωμη οθόνη αφής μπορείς να δεις μεταξύ άλλων και την ροή/ανάκτηση ενέργειας, αλλά και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Δεξιά του διακόπτη για την επιλογή προγράμματος λειτουργίας, υπάρχει το κουμπί για το «κλείδωμα» της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.
Εσωτερικό: Υπόδειγμα ποιότητας, φινιρίσματος και στιβαρότητας
321.196 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2019)
Σε αντίθεση με το Auris ελάχιστες είναι οι διαφοροποιήσεις στην καμπίνα σε σχέση με τη συμβατική έκδοση. Έτσι ο πίνακας οργάνων είναι ίδιος (στο υβριδικό Auris ένας δείκτης κατανάλωσης ισχύος αντικαθιστούσε το στροφόμετρο) με το ψηφιακό ταχύμετρο και την 4,2 ιντσών οθόνη πληροφοριών στο κέντρο να έχουν εκατέρωθεν συμβατικούς δείκτες οργάνων. Βέβαια με λίγη προσοχή θα διακρίνεις ένα διακριτικό πράσινο λαμπάκι, που δείχνει την ηλεκτρική λειτουργία (EV), καθώς και το κουμπί δίπλα από το διακόπτη παραμετροποίσης (Eco, Normal, Sport), που «κλειδώνει» την ηλεκτρική λειτουργία για λίγα χλμ και ταχύτητα μέχρι τα 50 περίπου χλμ./ώρα. Το ταμπλό είναι ντυμένο με μαλακό υλικό στο μεγαλύτερο μέρος του, ενώ συνολικά η ποιότητα των υλικών και η γενικότερη κατασκευή βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αντίστοιχα προσεγμένη είναι η συναρμολόγηση και το φινίρισμα συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το επίπεδο απτής ποιότητας. Από κει και πέρα η υβριδική Corolla είναι και μέσα στο πνεύμα της εποχής, εφαρμόζοντας high tech στοιχεία, που τονίζονται από την επιλογή για απεικόνιση στην κεντρική οθόνη της ροής και ανάκτησης της ενέργειας.
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
….κατανάλωση με τιμές ακόμα και κοντά 4,3-4,5 λ/100 Σε ελεύθερη πτώση σε γκρεμό ή ..με αλεξίπτωτο!!!!
με αυτούς τους χώρους καλύτερα κάποιος να πάρει το yaris τώρα αν βιάζεται ή να περιμένει το καινούργιο σε κανά χρόνο
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά