Όχι σπουδαίος, αλλά επαρκής ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Ευτυχώς οι μπαταρίες δεν έχουν κλέψει χώρο από το ήδη μέτριο πορτ μπαγκάζ των 361 λτ. σε σχέση με την συμβατική Corolla.
Χώροι: Μέτριοι για τα δεδομένα της κατηγορίας
321.188 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2019)
Το καλό με τη νέα «μικρή» υβριδική Corolla είναι πως δεν χάνει σε χώρο αποσκευών συγκρινόμενη με την συμβατική (361 λτ) και έτσι το ήδη μέτριο πορτ μπαγκάζ δεν γίνεται… μετριότερο για την κατηγορία, όπως συμβαίνει με τη 2λιτρη υβριδική και τα λίγα 313 λτ. της λόγω μεγαλύτερων μπαταριών. Οι χώροι επιβατών, αν και είναι βελτιωμένοι σε σχέση με του Auris, λόγω της αύξησης του μήκους και του μεταξονίου, παραμένουν επίσης μέτριοι. Ωστόσο τέσσερις επιβάτες πάντως θα φιλοξενηθούν με σχετική άνεση, αλλά όπως και στη συμβατική έκδοση μας έλειψαν οι μεγάλες και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα και έξυπνες λύσεις γενικότερα.
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
….κατανάλωση με τιμές ακόμα και κοντά 4,3-4,5 λ/100 Σε ελεύθερη πτώση σε γκρεμό ή ..με αλεξίπτωτο!!!!
με αυτούς τους χώρους καλύτερα κάποιος να πάρει το yaris τώρα αν βιάζεται ή να περιμένει το καινούργιο σε κανά χρόνο
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά