Το μεγάλο πλεονέκτημα της υβριδικής τεχνολογίας στη νέα Toyota Corolla είναι έκδηλο στην καθημερινότητα της πόλης, όπου η μέση κατανάλωση πέφτει ακόμη και κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ.
Κινητήρας: Μέτριες επιδόσεις, κορυφαία οικονομία
321.147 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2019)
Το τέταρτης γενιάς υβριδικό σύνολο που συναντάμε σε αυτή την Corolla είναι λίγο πολύ γνωστό από τα νέα Prius και CH-R: Ο 1,8 λτ. κινητήρας εσωτερικής καύσης (λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον) συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 53 kW με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει στους 122 ίππους. Η επιτάχυνση σίγουρα δεν ενθουσιάζει, ούτε και το χαρακτηριστικό βουητό που παράγεται στο βαθύ πάτημα του ποδιού λόγω του eCVT κιβωτίου (έχει χαρακτηριστικά λειτουργίας που θυμίζουν CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, αλλά εδώ υπάρχει πλανητικό σύστημα και όχι σύστημα με ιμάντες) αν και αισθητά μειωμένο σε σχέση με το πάλαι ποτέ υβριδικό Auris. Αυτό όμως που εντυπωσιάζει είναι το πόσο λίγο καίει αυτή η Corolla ειδικά στην καθημερινότητα της πόλης. Εκεί που τα συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα εκτοξεύουν την κατανάλωσή τους, η νέα υβριδική Corolla απλά γελάει με τιμές ακόμα και κοντά στα 4,3-4,5 λτ./100 χλμ. Σε μια «ανοιχτή» διαδρομή, η τιμή αυτή αυξάνεται σχεδόν κατά 1,0 λτ./100 χλμ μιας και χρησιμοποιείται λιγότερο ο ηλεκτροκινητήρας. Kαι φυσικά τα CO2 είναι τόσο χαμηλά, που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας…
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
….κατανάλωση με τιμές ακόμα και κοντά 4,3-4,5 λ/100 Σε ελεύθερη πτώση σε γκρεμό ή ..με αλεξίπτωτο!!!!
με αυτούς τους χώρους καλύτερα κάποιος να πάρει το yaris τώρα αν βιάζεται ή να περιμένει το καινούργιο σε κανά χρόνο
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά