Το πρώτο κερδισμένο στοίχημα της νέας Corolla είναι η εμφάνιση με σωστές αναλογίες και ισορροπημένο συνδυασμό ακμών και καμπύλων. Η υβριδική έκδοση δεν διαφέρει με εξαίρεση φυσικά τα σχετικά λογότυπα…
H υβριδική Toyota Corolla των 122 ίππων συνδυάζει με μαεστρικόο τρόπο την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστη έκπληξη
321.195 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2019)
Τα χαρισματικά οδικά της διαπιστευτήρια, η Corolla μας τα κατέθεσε ήδη με την δοκιμή της συμβατικής βενζινοκίνητης έκδοσης. Βασισμένη φυσικά στην ίδια νέα πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, η υβριδική Corolla δίνει με το καλημέρα μια ανάλογη, ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση. Η ανάρτηση δείχνει κατάτι πιο σφιχτή χωρίς όμως να χάνεται στο ελάχιστο η μαγική ισορροπία σε έλεγχο και άνεση, που λατρέψαμε στη νέα Corolla. Ο εύχρηστος χαρακτήρας φυσικά παραμένει βασικό ατού, η ανάρτηση εξαφανίζει κάθε κακοτεχνία, η κύλιση είναι σπουδαία, χωρίς να επηρεάζεται ιδιαίτερα από τον αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 130 χλμ./ώρα ή το βουητό στην επιτάχυνση, το οποίο υφίσταται ένεκα κιβωτίου, είναι όμως αισθητά μειωμένο σε σχέση με το Auris.
Η χαμηλή θέση οδήγησης, το εξαιρετικό κάθισμα και η αίσθηση από το τιμόνι μαρτυρούν πως αυτή η υβριδική Corolla δε θα καταθέσει τα όπλα μόλις ο οδηγός αποφασίσει να πιέσει επιλέγοντας Sport από το σύστημα παραμετροποίησης με σαφή τόνωση της απόκρισης στο γκάζι, (όχι όμως και στο τιμόνι). Ακόμη και στην πίεση η συμπεριφορά είναι απροβλημάτιστη, με απόλυτα προβλέψιμα ουδέτερα χαρακτηριστικά, άμεσες αντιδράσεις και συγκρατημένες κλίσεις. Η υποστροφή δείχνει να έρχεται λίγο πιο νωρίς σε σχέση με την συμβατική, χωρίς ποτέ όμως να γίνεται απότομη ή ανεξέλεγκτη, αλλά από την άλλη το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω και της κατάλληλης τοποθέτησης των μπαταριών βοηθά στο σίγουρο «πάτημα». Μετά είναι και το ESP, το οποίο δουλεύει όσο εξαιρετικά χρειάζεται για να διατηρεί την τάξη από τη μια και να μην καταπνίγει την κίνηση από την άλλη. Ο συνδυασμός φιλικότητας και ισορροπίας μεταξύ άνεσης και συμπεριφοράς στη νέα υβριδική Corolla είναι εξαιρετικός. Όσο για τα απόλυτα ικανοποιητικά φρένα, όταν συνηθίσεις την ιδιότυπη αίσθηση στην αρχή της διαδρομής, δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε σκληρή χρήση.
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά
Αναφορικά με τους ρύπους (co2) "ξεχάσατε" να γράψετε ότι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι το τέλος του 2019 γιατί με νέο πρότυπο μέτρησης τους (WLTP), το C02 του corolla hybrid 1.8 πάει στα 100.
….κατανάλωση με τιμές ακόμα και κοντά 4,3-4,5 λ/100 Σε ελεύθερη πτώση σε γκρεμό ή ..με αλεξίπτωτο!!!!
με αυτούς τους χώρους καλύτερα κάποιος να πάρει το yaris τώρα αν βιάζεται ή να περιμένει το καινούργιο σε κανά χρόνο
....H Toyota εγκατελειψε τα diesel αναγκαστικα πιστευω, γιατι παρουσιαζαν πολλα προβληματα. Αν ρωτησει κανεις τους ταξιτζηδες, θα δει οτι οσοι αγορασαν Τoyota diesel, τα εδωσαν αρον-αρον, απο τις πολλες βλαβες. Οσον αφορα τα hybrid, θεωρω χαζομαρα να εχεις δυο κινητηρες, και μαλιστα ο βενζινοκινητηρας να ειναι 1800cc(!!!!!) συν τον ηλεκτροκινητηρα και να βγαζεις μονο 122 ιππους. Τοση φασαρια, με τοσο αυξημενο κοστος αγορας, για πιο λογο? Για να κερδισεις 1 λιτρο στα 100 χλμ? Δεν αξιζει τον κοπο. Θεωρω τον ''μπαναλ'' κινητηρα τουρμπο 1.2 καλυτερο. Κατα τ' αλλα, το Corolla ειναι αυτο που ηταν παντα. Ενα τιμιο αυτοκινητο, που καλυπτει σχεδον ολα οσα ενας μεσος οδηγος θελει. Γι' αυτο και ειναι εδω και δεκαετιες το πρωτο σε πωλησεις αυτοκινητο στον κοσμο.
Οσες δοκιμές υβριδικών κι αν κάνετε, δεν μπορώ να καταλάβω, αν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά με τα συμβατικά, πέραν των αυτόματων κιβωτίων και των σχεδόν μηδενικών τελών κυκλοφορίας! Ισως και να μην υπάρχουν, τελικά