Το νέο C3 δίνει την αίσθηση πως κινείσαι στον αφρό απορροφώντας τους κραδασμούς από τα ανάγλυφο του οδοστρώματος και προφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Το νέο Citroen C3 είναι εστιασμένο στην άνεση, όπως ακριβώς και στις προηγούμενες γενιές του. Η μεγάλη του διαφορά είναι όμως ότι πλέον εφοδιάζεται με την ανάρτηση του C5 Aircross, Citroën Advanced Comfort με τα Progressive Hydraulic Cushions. Ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια.
Το Citroen C3 έχει ευκολοδήγητο και ευχάριστο προφίλ, με την ψηλή θέση οδήγησης (+7,5 εκ. από την προηγούμενη γενιά) να προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα και έλεγχο του περιβάλλοντος
Έτσι το νέο C3 δίνει την αίσθηση πως κινείσαι στον αφρό απορροφώντας τους κραδασμούς από τα ανάγλυφο του οδοστρώματος και προφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση συνδυάζεται με τα Advanced Comfort καθίσματα τα οποία έχουν επιπλέον 10 χιλιοστά περισσότερο αφρώδες υλικό και είναι υπερβολικά ξεκούραστα σε ένα ταξίδι. Από την άλλη πάντως θα θέλαμε λίγη παραπάνω πλευρική στήριξη, κάτι που θα αντιληφθείς βέβαια μόνο σε πιο δυναμικούς ρυθμούς, τομέας που ούτως η άλλως δεν αποτελεί αυτοσκοπό για ένα αυτοκίνητο πόλης. Όχι φυσικά πως δεν είναι αποτελεσματικό το Citroen C3 στην οδηγική πίεση, καθώς θα στρίψει ουδέτερα, με την ανάρτηση να περιορίζει σε ένα βαθμό τις υπαρκτές κλίσεις και το πλαίσιο να αποτρέπει την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων.
Σε κάθε περίπτωση, το Citroen C3 έχει ευκολοδήγητο και ευχάριστο προφίλ, με την ψηλή θέση οδήγησης (+7,5 εκ. από την προηγούμενη γενιά) να προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα και έλεγχο του περιβάλλοντος, ενώ και το τιμόνι που είναι σχετικά ελαφρύ, βολεύει στην αστική καθημερινότητα και το παρκάρισμα.