ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Σούπερ άνετο

4.162 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2024)
Το νέο C3 δίνει την αίσθηση πως κινείσαι στον αφρό απορροφώντας τους κραδασμούς από τα ανάγλυφο του οδοστρώματος και προφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης
3 Φωτογραφίες »

Το νέο C3 δίνει την αίσθηση πως κινείσαι στον αφρό απορροφώντας τους κραδασμούς από τα ανάγλυφο του οδοστρώματος και προφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης

Το νέο Citroen C3 είναι εστιασμένο στην άνεση, όπως ακριβώς και στις προηγούμενες γενιές του. Η μεγάλη του διαφορά είναι όμως ότι πλέον εφοδιάζεται με την ανάρτηση του C5 Aircross, Citroën Advanced Comfort με τα Progressive Hydraulic Cushions. Ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια.


Το Citroen C3 έχει ευκολοδήγητο και ευχάριστο προφίλ, με την ψηλή θέση οδήγησης (+7,5 εκ. από την προηγούμενη γενιά) να προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα και έλεγχο του περιβάλλοντος
3 Φωτογραφίες »

Το Citroen C3 έχει ευκολοδήγητο και ευχάριστο προφίλ, με την ψηλή θέση οδήγησης (+7,5 εκ. από την προηγούμενη γενιά) να προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα και έλεγχο του περιβάλλοντος


Έτσι το νέο C3 δίνει την αίσθηση πως κινείσαι στον αφρό απορροφώντας τους κραδασμούς από τα ανάγλυφο του οδοστρώματος και προφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση συνδυάζεται με τα Advanced Comfort καθίσματα τα οποία έχουν επιπλέον 10 χιλιοστά περισσότερο αφρώδες υλικό και είναι υπερβολικά ξεκούραστα σε ένα ταξίδι. Από την άλλη πάντως θα θέλαμε λίγη παραπάνω πλευρική στήριξη, κάτι που θα αντιληφθείς βέβαια μόνο σε πιο δυναμικούς ρυθμούς, τομέας που ούτως η άλλως δεν αποτελεί αυτοσκοπό για ένα αυτοκίνητο πόλης. Όχι φυσικά πως δεν είναι αποτελεσματικό το Citroen C3 στην οδηγική πίεση, καθώς θα στρίψει ουδέτερα, με την ανάρτηση να περιορίζει σε ένα βαθμό τις υπαρκτές κλίσεις και το πλαίσιο να αποτρέπει την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων.

Σε κάθε περίπτωση, το Citroen C3 έχει ευκολοδήγητο και ευχάριστο προφίλ, με την ψηλή θέση οδήγησης (+7,5 εκ. από την προηγούμενη γενιά) να προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα και έλεγχο του περιβάλλοντος, ενώ και το τιμόνι που είναι σχετικά ελαφρύ, βολεύει στην αστική καθημερινότητα και το παρκάρισμα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση
Σελίδα 2Σχεδίαση: Κάνει ξανά τη διαφορά το design του C3
Σελίδα 3Εσωτερικό: Λιτή και λειτουργική καμπίνα
Σελίδα 4Χώροι: Αρκετά ευρύχωρο για τους επιβάτες
Σελίδα 5Κινητήρας-κιβώτιο: Ότι πρέπει για ένα αυτοκίνητο πόλης
Σελίδα 6Στο δρόμο: Σούπερ άνετο
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS