Παρά το γεγονός ότι κράτησε το compact μήκος του στα 4 μ., στο μάτι δείχνει πιο μεγάλο από όσο είναι στην πράξη και σαφώς πιο κοντά στο C3 Aircross
Το Citroen C3 είχε ένα ξεχωριστό στυλ στην τελευταία του γενιά, το αναγνώριζες χάρη στο παιχνιδιάρικο στυλ του και τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες. Στη νέα του γενιά λοιπόν φρόντισε να τονίσει ακόμα περισσότερο αυτή τη διαφορετικότητα: Ψήλωσε αρκετά (έφτασε στο 1,57 από 1,47), απέκτησε 20 σχεδόν εκ. απόστασης από το έδαφος και παράλληλα υιοθέτησε μια ελαφρώς boxy σχεδίαση. Έτσι παρά το γεγονός ότι κράτησε το compact μήκος του στα 4 μ., στο μάτι δείχνει πιο μεγάλο από όσο είναι στην πράξη και σαφώς πιο κοντά στο C3 Aircross, αποτελώντας ίσως έναν προπομπό πως θα εξελιχθεί η σχεδίαση της μικρής κατηγορίας στο εγγύς μέλλον, μια συνταγή που έχουμε ήδη δει και στο νέο Fiat Grande Panda.
Το Citroen C3 ψήλωσε αρκετά (έφτασε στο 1,57 από 1,47), απέκτησε 20 σχεδόν εκ. απόστασης από το έδαφος και παράλληλα υιοθέτησε μια ελαφρώς boxy σχεδίαση
Από εκεί και πέρα οι σχεδιαστές της Citroen έδωσαν εκ νέου στο μικρό τους ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως ο μεγάλος μπροστά προφυλαχτήρας και τα περιμετρικά πλαστικά, ενώ αφαίρεσαν τα προστατευτικά airbumps και διαμόρφωσαν πιο λιτή σχεδίαση στη μάσκα, στο κέντρο της οποίας «κάθεται» το νέο σήμα. Όμορφη και χαρακτηριστική είναι η φωτεινή επιγραφή στους νέους προβολείς με τις τρεις γραμμές, ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε τα τετραγωνισμένα και διαιρούμενα LED φωτιστικά σώματα (με ίδια υπογραφή), με μια μαύρη πλαστική φάσα να λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ τους.