2 Φωτογραφίες »
Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές
Το νέο Citroen C3 στην εισαγωγική του έκδοση εφοδιάζεται με την νεότερη έκδοση του 1,2 PureTech κινητήρα του ομίλου Stellantis, ο οποίος πλέον διαθέτει καδένα αντί για ιμάντα, η οποία είναι πιο ανθεκτική στη χρήση.
2 Φωτογραφίες »
Σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυροφέρνει στα αρκετά χαμηλά επίπεδα των 6,5-7 λτ./100 χλμ.
Ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου έχει ικανοποιητική αίσθηση στις πρώτες 4 σχέσεις (6 σύνολο) και «χάνει» λίγο ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωσή των σχέσεων συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το σύνολο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Οι επιδόσεις που καταγράφηκαν από τα όργανα στις δοκιμές μας επιβεβαιώνουν την αίσθηση σβελτάδας που σου δίνει το σύνολο με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,6 δλ. και το 80-120 σε 11,9 δλ. αντίστοιχα. Επιδόσεις που συμβαδίζουν με το μέσο όρο της κατηγορίας και επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί με άνεση και πολλή αυτοπεποίθηση σε αυτοκινητόδρομο.
Βέβαια σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυριοφέρνει στα χαμηλά επίπεδα των 6,5 - 7,0 λτ./100 χλμ.. Είμαστε αρκετά πεπεισμένοι πως μελλοντικά η ήπια υβριδική έκδοση των 100 ίππων, θα δώσει ακόμα καλύτερα νούμερα κατανάλωσης.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Κάνει ξανά τη διαφορά το design του C3 |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Λιτή και λειτουργική καμπίνα |
Σελίδα 4 | Χώροι: Αρκετά ευρύχωρο για τους επιβάτες |
Σελίδα 5 | Κινητήρας-κιβώτιο: Ότι πρέπει για ένα αυτοκίνητο πόλης |
Σελίδα 6 | Στο δρόμο: Σούπερ άνετο |
Σελίδα 7 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |