Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές
Το νέο Citroen C3 στην εισαγωγική του έκδοση εφοδιάζεται με την νεότερη έκδοση του 1,2 PureTech κινητήρα του ομίλου Stellantis, ο οποίος πλέον διαθέτει καδένα αντί για ιμάντα, η οποία είναι πιο ανθεκτική στη χρήση.
Το σύνολο στην πολύ καλά αποθέματα ροπής τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές.
Το έχουμε ξαναδεί αρκετές φορές αυτό το μοτέρ, συνεπώς δεν μας προκάλεσε έκπληξη που για άλλη μια φορά λοιπόν μας έδωσε την αίσθηση ότι τραβάει καλύτερα απΆ αυτό που περιμένεις από 100 άλογα. Χάρη στην πολύ καλά αποθέματα ροπής (205 Nm), τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές.
Ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου έχει ικανοποιητική αίσθηση στις πρώτες 4 σχέσεις (6 σύνολο) και «χάνει» λίγο ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωσή των σχέσεων συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το σύνολο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Οι επιδόσεις που καταγράφηκαν από τα όργανα στις δοκιμές μας επιβεβαιώνουν την αίσθηση σβελτάδας που σου δίνει το σύνολο, οι οποίες συμβαδίζουν με το μέσο όρο της κατηγορίας και επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί με άνεση και πολλή αυτοπεποίθηση σε αυτοκινητόδρομο.
Βέβαια σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυριοφέρνει στα αρκετά χαμηλά επίπεδα των 6,5 λτ./100 χλμ.. Είμαστε αρκετά πεπεισμένοι πως μελλοντικά η ήπια υβριδική έκδοση των 100 ίππων, θα δώσει ακόμα καλύτερα νούμερα κατανάλωσης.