ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-κιβώτιο: Ότι πρέπει για ένα αυτοκίνητο πόλης

3.781 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2024)
Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές
3 Φωτογραφίες »

Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές

Το νέο Citroen C3 στην εισαγωγική του έκδοση εφοδιάζεται με την νεότερη έκδοση του 1,2 PureTech κινητήρα του ομίλου Stellantis, ο οποίος πλέον διαθέτει καδένα αντί για ιμάντα, η οποία είναι πιο ανθεκτική στη χρήση.


Το σύνολο στην πολύ καλά αποθέματα ροπής τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές.
3 Φωτογραφίες »

Το σύνολο στην πολύ καλά αποθέματα ροπής τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές.

Το έχουμε ξαναδεί αρκετές φορές αυτό το μοτέρ, συνεπώς δεν μας προκάλεσε έκπληξη που για άλλη μια φορά λοιπόν μας έδωσε την αίσθηση ότι τραβάει καλύτερα απΆ αυτό που περιμένεις από 100 άλογα. Χάρη στην πολύ καλά αποθέματα ροπής (205 Nm), τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές. 

Ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου έχει ικανοποιητική αίσθηση στις πρώτες 4 σχέσεις (6 σύνολο) και «χάνει» λίγο ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωσή των σχέσεων συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το σύνολο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Οι επιδόσεις που καταγράφηκαν από τα όργανα στις δοκιμές μας επιβεβαιώνουν την αίσθηση σβελτάδας που σου δίνει το σύνολο, οι οποίες συμβαδίζουν με το μέσο όρο της κατηγορίας και επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί με άνεση και πολλή αυτοπεποίθηση σε αυτοκινητόδρομο.

Βέβαια σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυριοφέρνει στα αρκετά χαμηλά επίπεδα των 6,5 λτ./100 χλμ.. Είμαστε αρκετά πεπεισμένοι πως μελλοντικά η ήπια υβριδική έκδοση των 100 ίππων, θα δώσει ακόμα καλύτερα νούμερα κατανάλωσης.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση
Σελίδα 2Σχεδίαση: Κάνει ξανά τη διαφορά το design του C3
Σελίδα 3Εσωτερικό: Λιτή και λειτουργική καμπίνα
Σελίδα 4Χώροι: Αρκετά ευρύχωρο για τους επιβάτες
Σελίδα 5Κινητήρας-κιβώτιο: Ότι πρέπει για ένα αυτοκίνητο πόλης
Σελίδα 6Στο δρόμο: Σούπερ άνετο
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
fiat
TASEIS STHN ASFALISH