ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμάζουμε τη νέα δεύτερη γενιά του Dacia Duster στην πετρελαιοκίνητη έκδοση ισχύος 110 ίππων με αυτόματο EDC κιβώτιο που διευκολύνει τα μέγιστα στις αστικές μετακινήσεις.

Σε σχέση με την έκδοση βενζίνης, οι αναρτήσεις δείχνουν πιο σφιχτές χωρίς όμως το Duster να χάνει σε άνεση και δυνατότητα «σιδερώματος» των ανωμαλιών.

Δοκιμή: Αυτόματο Dacia Duster

51.448 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2018)

Το νέο Dacia Duster ανέβασε ταχύτητα και αξιοποιεί στο έπακρο τα «δώρα» της Renault, όπως τον συνδυασμό του 1,5 diesel κινητήρα με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

What is new
- 2η γενιά Duster
- Νέα σχεδίαση μέσα-έξω
- 1,5 dCi με 110 άλογα και κιβώτιο EDC
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
- 210 χλστ. από το έδαφος
- Με τιμή από 15.080 ευρώ

O συνδυασμός πετρελαιοκινητήρα και ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch στη γλώσσα της Renault από όπου και προέρχεται) ήταν μια καλή προίκα της γαλλικής φίρμας για το Dacia Duster λίγο πριν τη δύση της καριέρας της πρώτης γενιάς του. Προφανώς λοιπόν και ο συνδυασμός αυτός δε θα μπορούσε να λείπει από το ολοκαίνουργιο δεύτερο επεισόδιο της σειράς Duster, η Παγκόσμια παρουσίαση της οποίας έγινε στη χώρα μας τον Δεκέμβριο του 2017. Εμείς παίζοντας εντός έδρας καταφέραμε, όπως και με το βενζινοκίνητο 1,2 TCe 125 να κάνουμε όλες τις απαραίτητες μετρήσεις επιδόσεων, κατανάλωσης και χώρων, εξασφαλίζοντας την πρώτη δοκιμή και για το ολοκαίνουργιο Dacia Duster με τον 1,5 dCi των 110 ίππων και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. 

Οπτικά το πετρελαιοκίνητο Duster με το κιβώτιο EDC δε διαφέρει σε τίποτα από τις άλλες 4Χ2 εκδόσεις (δεν προσφέρεται τετρακίνηση σε αυτή την έκδοση) δείχνοντας μοντέρνο και αρκετά δυναμικό  χάρη στη μετακίνηση των εμπρός και πίσω φώτων στις άκρες  του αμαξώματος, άλλα και στην αύξηση των μετατροχίων, στην υψηλότερα τοποθετημένη κάτω  γραμμή των παραθύρων, στη νέα κυψελωτή μάσκα, στις νέες αλουμινένιες μπάρες οροφής, στις νέες ζάντες 17 και 16 ιντσών, στο πιο κεκλιμένο παρμπρίζ, στις τονισμένες ποδιές προστασίας εμπρός-πίσω, στο πιο μυώδες καπό και φυσικά στο νέο χαρακτηριστικό «δόντι» μεταξύ εμπρός φτερού και πόρτας. 

Από 15.080 ευρώ το ντίζελ
Bάση της γκάμας του νέου Duster αποτελεί η βενζινοκίνητη έκδοση Ambiance με τιμή που ξεκινά από τις 13.670 ευρώ (15.500 ευρώ η 4Χ4), ενώ αντίστοιχα στα ντίζελ το ίδιο εξοπλιστικό πακέτο κοστίζει από 15.080 ευρώ αποκλειστικά σε 4Χ2. Έπειτα, στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε το πακέτο Sportive η τιμή του οποίου ξεκινά από τις 14.790 ευρώ για το βενζινοκίνητο Duster (16.590 ευρώ το 4Χ4), ενώ η τιμή εκκίνησης του πετρελαιοκίνητου αρχίζει από τις 16.180 ευρώ (17.350 ευρώ το 4Χ4) και 18.690 ευρώ για το αυτόματο. Η γκάμα ολοκληρώνεται με το πακέτο εξοπλισμού Prestige το οποίο διατίθεται από 15.790 ευρώ (17.610 ευρώ το 4Χ4) σε έκδοση βενζίνης και από 17.990 ευρώ (19.130 ευρώ το 4Χ4) όσον αφορά στην έκδοση πετρελαίου. Τέλος, σημειώνουμε πως το βασικό πακέτο Ambiance δεν παρουσιάζει καμία σημαντική έλλειψη έχοντας μεταξύ άλλων στη φαρέτρα του LED φώτα ημέρας, προβολείς ομίχλης, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε οδόστρωμα με κλίση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, πλευρικούς-μετωπικούς αερόσακους και κουρτίνα, ηχοσύστημα με Bluetooth, θύρα USB & aux κ.α.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
5 KALA THERINA