Το νέο Dacia Duster ανέβασε ταχύτητα και αξιοποιεί στο έπακρο τα «δώρα» της Renault, όπως τον συνδυασμό του 1,5 diesel κινητήρα με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
What is new
- 2η γενιά Duster
- Νέα σχεδίαση μέσα-έξω
- 1,5 dCi με 110 άλογα και κιβώτιο EDC
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
- 210 χλστ. από το έδαφος
- Με τιμή από 15.080 ευρώ
O συνδυασμός πετρελαιοκινητήρα και ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch στη γλώσσα της Renault από όπου και προέρχεται) ήταν μια καλή προίκα της γαλλικής φίρμας για το Dacia Duster λίγο πριν τη δύση της καριέρας της πρώτης γενιάς του. Προφανώς λοιπόν και ο συνδυασμός αυτός δε θα μπορούσε να λείπει από το ολοκαίνουργιο δεύτερο επεισόδιο της σειράς Duster, η Παγκόσμια παρουσίαση της οποίας έγινε στη χώρα μας τον Δεκέμβριο του 2017. Εμείς παίζοντας εντός έδρας καταφέραμε, όπως και με το βενζινοκίνητο 1,2 TCe 125 να κάνουμε όλες τις απαραίτητες μετρήσεις επιδόσεων, κατανάλωσης και χώρων, εξασφαλίζοντας την πρώτη δοκιμή και για το ολοκαίνουργιο Dacia Duster με τον 1,5 dCi των 110 ίππων και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Οπτικά το πετρελαιοκίνητο Duster με το κιβώτιο EDC δε διαφέρει σε τίποτα από τις άλλες 4Χ2 εκδόσεις (δεν προσφέρεται τετρακίνηση σε αυτή την έκδοση) δείχνοντας μοντέρνο και αρκετά δυναμικό χάρη στη μετακίνηση των εμπρός και πίσω φώτων στις άκρες του αμαξώματος, άλλα και στην αύξηση των μετατροχίων, στην υψηλότερα τοποθετημένη κάτω γραμμή των παραθύρων, στη νέα κυψελωτή μάσκα, στις νέες αλουμινένιες μπάρες οροφής, στις νέες ζάντες 17 και 16 ιντσών, στο πιο κεκλιμένο παρμπρίζ, στις τονισμένες ποδιές προστασίας εμπρός-πίσω, στο πιο μυώδες καπό και φυσικά στο νέο χαρακτηριστικό «δόντι» μεταξύ εμπρός φτερού και πόρτας.
Από 15.080 ευρώ το ντίζελ
Bάση της γκάμας του νέου Duster αποτελεί η βενζινοκίνητη έκδοση Ambiance με τιμή που ξεκινά από τις 13.670 ευρώ (15.500 ευρώ η 4Χ4), ενώ αντίστοιχα στα ντίζελ το ίδιο εξοπλιστικό πακέτο κοστίζει από 15.080 ευρώ αποκλειστικά σε 4Χ2. Έπειτα, στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε το πακέτο Sportive η τιμή του οποίου ξεκινά από τις 14.790 ευρώ για το βενζινοκίνητο Duster (16.590 ευρώ το 4Χ4), ενώ η τιμή εκκίνησης του πετρελαιοκίνητου αρχίζει από τις 16.180 ευρώ (17.350 ευρώ το 4Χ4) και 18.690 ευρώ για το αυτόματο. Η γκάμα ολοκληρώνεται με το πακέτο εξοπλισμού Prestige το οποίο διατίθεται από 15.790 ευρώ (17.610 ευρώ το 4Χ4) σε έκδοση βενζίνης και από 17.990 ευρώ (19.130 ευρώ το 4Χ4) όσον αφορά στην έκδοση πετρελαίου. Τέλος, σημειώνουμε πως το βασικό πακέτο Ambiance δεν παρουσιάζει καμία σημαντική έλλειψη έχοντας μεταξύ άλλων στη φαρέτρα του LED φώτα ημέρας, προβολείς ομίχλης, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε οδόστρωμα με κλίση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, πλευρικούς-μετωπικούς αερόσακους και κουρτίνα, ηχοσύστημα με Bluetooth, θύρα USB & aux κ.α.
Ρε οτοτριτη τελικά το ντίζελ θα πεθάνει ναι η όχι? Δε ρωτάω ειρωνικά αλλά θέλω πες να πάρω το duster σε ντίζελ euro6... ΘΑ μου είναι άχρηστο το 2024? Επίσης.... Είναι όντως τόσο σκοτοστρακι με τα 3 αστέρια...? Πραγματικά φοβάμαι λίγο να βάλω μέσα το παιδί μου μετά τη βαθμολογία στο euroncap...
*θέλω σοβαρά μία άποψη και ΔΕΝ ΤΡΟΛΑΡΩ
Απάντηση: Το μέλλον για το ντίζελ δεν διαγράφεται λαμπρό. Εφόσον κάνετε πάνω από 20.000 km τότε παραμένει μια πολύ καλή επιλογή, καθώς και η απόσβεση θα γίνει πιο γρήγορα. Από κει και πέρα, υπάρχει γενικότερα ένα αρνητικό κλίμα για το ντίζελ τόσο στην Ευρώπη, με πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να ανακοινώνουν την απαγόρευση κυκλοφορίας στα ντίζελ οχήματα μέχρι και το 2025, όσο και από τις ίδιες τις εταιρείες, με όλο και περισσότερες από αυτές να ανακοινώνουν ότι εγκαταλείπουν τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Όσο για τη χώρα μας, η μόνη πόλη που έχει ανακοινώσει κάποια απαγόρευση στα ντίζελ, είναι η Αθήνα (2025).
Φίλε "Περίεργε", από καμία επίσημη πηγή στην Ελλάδα, δεν έχει ακουστεί ότι θα καταργηθεί το ντίζελ. Ότι ακούγεται είναι ράδιο αρβύλα από διάφορους "γνώστες". Προσωπικά θεωρώ πως ειδικά για τους euro 6 κινητήρες, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Για τους παλιότερους ίσως. Πάμε τώρα στα τρία αστέρια. Αυτά αφορούν την χαμηλή προστασία πεζών. Όποιον χτυπήσεις, τον σκότωσες δλδ, και στην απουσία συστημάτων ασφαλείας, δλδ αυτόματα φρεναρίσματα κτλ....Δεν έχει θεμα με προστασία των επιβατών...Για μένα στα λεφτά αυτά, δεν υπάρχει κατι καλύτερο σε SUV. Όλες οι επόμενες επιλογές με αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι τουλάχιστον ενα δεκάρικο πάνω....
Η αλήθεια είναι ότι το Autotriti τάσσεται ανοικτά υπέρ της βενζίνης...
Αλλά αν το σκεφτείς, δεν γίνεται να υπάρχει πρόβλημα για Diesel Euro 6, τελευταίας τεχνολογίας δηλαδή, καθότι εκπέμπουν ελάχιστους ρύπους.
Το λογικό είναι αν απαγορευτούν, να ισχύει η εν λόγω απαγόρευση για παλαιότερης τεχνολογίας diesel που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα. Και αυτό θα είναι θεμιτό!
Αλλά δεν γίνεται το Autotriti να αναπαράγει αυτή την καραμέλα, βάζοντας όλα τα diesel στον ίδιο κουβά.
Ή είναι αφελείς και δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα είτε κρύβονται συμφέροντα. Δεν θέλει και πολύ αν το καλόσκεφτείς.
Απάντηση: Αυτά είναι τα αυτοκίνητα της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην χώρα μας, τα οποία στη συνέχεια και δοκιμάσαμε. Γι` αυτό και οι ξένες πινακίδες.
Φίλε Χρήστο συμφωνώ μαζί σου και σε ευχαριστώ για την άποψή σου... Αλλά... Αν δεις βαθμολογία ενηλίκων και παιδιών όπως και το βίντεο σε πρόσκρουση σε κολόνα που ο ουρανός γίνεται σαν σκεπή μονοκατοικιας μάλλον θα τρομαζες κι εσύ... Συμφωνώ με το ότι πληρώσεις παίρνεις αλλά αν δεν έχεις να πληρώσεις για να πάρεις;;; χαχαχα... Με μπάτζετ ταβάνι τα 16-17 χιλιάρικα θεωρώ πως είναι σαν να κλέβεις εκκλησία αλλά το θέμα είναι κυρίως η ασφάλεια... Επίσης τραγικό λάθος που έβγαλαν τον tce 1.2 και δεν έφεραν το lpg 1.6 που έλεγαν
Autotriti ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου...!!! Αυτό που δεν έχω καταλάβει... ΘΑ απαγορεύεται να περνάς τα διόδια στα κιουρκα προς Αθήνα όπως παλιά η θα ισχύσει μια πιο συγκεκριμένη απαγόρευση όπως μέσα στον δακτύλιο... Γιατί αν απαγορευτεί μέσα στον δακτυλιο αρχικά με βρίσκει σύμφωνο και δεύτερον δεν με αφορά γιατί το metro είναι μια χαρά για την κίνηση στο κέντρο...
Απάντηση: Αυτό δεν το γνωρίζει κανείς ακόμα. Σε πόλεις του εξωτερικού πάντως (Αγγλία), ισχύει επιβολή εισιτηρίου-φόρου στα παλιά ντίζελ οχήματα που μπαίνουν σε αυτές (κάπως σαν διόδια). Εδώ μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες:
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-prostimo-gia-rypoys-sto-Londino_144960.asp
Ρε οτοτριτη τελικά το ντίζελ θα πεθάνει ναι η όχι? Δε ρωτάω ειρωνικά αλλά θέλω πες να πάρω το duster σε ντίζελ euro6... ΘΑ μου είναι άχρηστο το 2024? Επίσης.... Είναι όντως τόσο σκοτοστρακι με τα 3 αστέρια...? Πραγματικά φοβάμαι λίγο να βάλω μέσα το παιδί μου μετά τη βαθμολογία στο euroncap... *θέλω σοβαρά μία άποψη και ΔΕΝ ΤΡΟΛΑΡΩ
Απάντηση: Το μέλλον για το ντίζελ δεν διαγράφεται λαμπρό. Εφόσον κάνετε πάνω από 20.000 km τότε παραμένει μια πολύ καλή επιλογή, καθώς και η απόσβεση θα γίνει πιο γρήγορα. Από κει και πέρα, υπάρχει γενικότερα ένα αρνητικό κλίμα για το ντίζελ τόσο στην Ευρώπη, με πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να ανακοινώνουν την απαγόρευση κυκλοφορίας στα ντίζελ οχήματα μέχρι και το 2025, όσο και από τις ίδιες τις εταιρείες, με όλο και περισσότερες από αυτές να ανακοινώνουν ότι εγκαταλείπουν τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Όσο για τη χώρα μας, η μόνη πόλη που έχει ανακοινώσει κάποια απαγόρευση στα ντίζελ, είναι η Αθήνα (2025).
Φίλε "Περίεργε", από καμία επίσημη πηγή στην Ελλάδα, δεν έχει ακουστεί ότι θα καταργηθεί το ντίζελ. Ότι ακούγεται είναι ράδιο αρβύλα από διάφορους "γνώστες". Προσωπικά θεωρώ πως ειδικά για τους euro 6 κινητήρες, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Για τους παλιότερους ίσως. Πάμε τώρα στα τρία αστέρια. Αυτά αφορούν την χαμηλή προστασία πεζών. Όποιον χτυπήσεις, τον σκότωσες δλδ, και στην απουσία συστημάτων ασφαλείας, δλδ αυτόματα φρεναρίσματα κτλ....Δεν έχει θεμα με προστασία των επιβατών...Για μένα στα λεφτά αυτά, δεν υπάρχει κατι καλύτερο σε SUV. Όλες οι επόμενες επιλογές με αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι τουλάχιστον ενα δεκάρικο πάνω....
Η αλήθεια είναι ότι το Autotriti τάσσεται ανοικτά υπέρ της βενζίνης... Αλλά αν το σκεφτείς, δεν γίνεται να υπάρχει πρόβλημα για Diesel Euro 6, τελευταίας τεχνολογίας δηλαδή, καθότι εκπέμπουν ελάχιστους ρύπους. Το λογικό είναι αν απαγορευτούν, να ισχύει η εν λόγω απαγόρευση για παλαιότερης τεχνολογίας diesel που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα. Και αυτό θα είναι θεμιτό! Αλλά δεν γίνεται το Autotriti να αναπαράγει αυτή την καραμέλα, βάζοντας όλα τα diesel στον ίδιο κουβά. Ή είναι αφελείς και δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα είτε κρύβονται συμφέροντα. Δεν θέλει και πολύ αν το καλόσκεφτείς.
Το όχημα δοκιμάστηκε στην Ελλάδα (πέραν της επίσημης παρουσίασης στο Λαύριο) ή είναι μεταφρασμένο το κείμενο? Οι φωτό γιατί έχουν ξένες πινακίδες?
Απάντηση: Αυτά είναι τα αυτοκίνητα της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην χώρα μας, τα οποία στη συνέχεια και δοκιμάσαμε. Γι` αυτό και οι ξένες πινακίδες.
Πολύ καλό αυτοκίνητο για τα λεφτά του. Καλύτερα χωρίς αυτόματο κιβώτιο. Πολύ ακριβές επισκευές και μικρή τεχνογνωσία. Εκ πείρας.
Φίλε Χρήστο συμφωνώ μαζί σου και σε ευχαριστώ για την άποψή σου... Αλλά... Αν δεις βαθμολογία ενηλίκων και παιδιών όπως και το βίντεο σε πρόσκρουση σε κολόνα που ο ουρανός γίνεται σαν σκεπή μονοκατοικιας μάλλον θα τρομαζες κι εσύ... Συμφωνώ με το ότι πληρώσεις παίρνεις αλλά αν δεν έχεις να πληρώσεις για να πάρεις;;; χαχαχα... Με μπάτζετ ταβάνι τα 16-17 χιλιάρικα θεωρώ πως είναι σαν να κλέβεις εκκλησία αλλά το θέμα είναι κυρίως η ασφάλεια... Επίσης τραγικό λάθος που έβγαλαν τον tce 1.2 και δεν έφεραν το lpg 1.6 που έλεγαν
Καλό αμαξάκι, λογικά θα σαρώσει στην Ελλάδα, αλλά τα έχουν κάνει αχταρμά με τις επιλογές των κινητήρων.
Autotriti ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου...!!! Αυτό που δεν έχω καταλάβει... ΘΑ απαγορεύεται να περνάς τα διόδια στα κιουρκα προς Αθήνα όπως παλιά η θα ισχύσει μια πιο συγκεκριμένη απαγόρευση όπως μέσα στον δακτύλιο... Γιατί αν απαγορευτεί μέσα στον δακτυλιο αρχικά με βρίσκει σύμφωνο και δεύτερον δεν με αφορά γιατί το metro είναι μια χαρά για την κίνηση στο κέντρο...
Απάντηση: Αυτό δεν το γνωρίζει κανείς ακόμα. Σε πόλεις του εξωτερικού πάντως (Αγγλία), ισχύει επιβολή εισιτηρίου-φόρου στα παλιά ντίζελ οχήματα που μπαίνουν σε αυτές (κάπως σαν διόδια). Εδώ μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-prostimo-gia-rypoys-sto-Londino_144960.asp