ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε σχέση με την έκδοση βενζίνης, οι αναρτήσεις δείχνουν πιο σφιχτές χωρίς όμως το Duster να χάνει σε άνεση και δυνατότητα «σιδερώματος» των ανωμαλιών.

Στο δρόμο: Πάντα άνετο, πιο αθόρυβο και πολιτισμένο

51.524 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2018)

Η πλατφόρμα του νέου Duster παραμένει ως είχε -έχουν γίνει βελτιώσεις σύμφωνα με την Dacia-  το ίδιο και οι αναρτήσεις με γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Από την πρώτη στιγμή, αυτό που γίνεται αισθητό είναι η μείωση του θορύβου χάρη στην προσθήκη περισσότερου ηχομονωτικού υλικού. Με το EDC κιβώτιο να διατηρεί χαμηλά τις στροφές, τα πράγματα στο diesel Duster είναι ακόμη πιο… ήσυχα εν κινήσει αν και στο ρελαντί ο κινητήρας «ακούγεται». Το νέο ηλεκτρικό τιμόνι είναι μαλακό και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, το συγκεκριμένο Duster είναι πανεύκολο στη χρήση, ακόμη και μέσα στην πόλη. Σε σχέση με την έκδοση βενζίνης, οι αναρτήσεις δείχνουν πιο σφιχτές  χωρίς όμως το Duster να χάνει σε άνεση και δυνατότητα «σιδερώματος» των ανωμαλιών. Παράλληλα έδειξε μεγαλύτερη «αντίσταση» στην υποστροφή κρατώντας μια χαρά και γέρνοντας λογικά, ενώ στον ανοιχτό δρόμο δεν χάνει σε σταθερότητα ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Το στάνταρ ESP θα επέμβει αρκετά διακριτικά όταν χρειαστεί, ενώ τα φρένα είναι ανθεκτικά και αποτελεσματικά, παρά την παρουσία ταμπούρων στον πίσω άξονα. Χάρη στα 210 χλστ. από το έδαφος και στις «άγριες» γωνίες αναρρίχησης, το Duster δε θα κωλώσει στα δύσκολα με το αυτόματο κιβώτιο να βοηθά την εκτός δρόμου κίνηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
FALKEN 16 VS PIRELLI