ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mε 110 άλογα και 260 Nm ροπής, ο πετρελαιοκινητήρας του Duster τραβάει γερά από χαμηλά και συνδυάζεται σωστά με το EDC κιβώτιο.

Κινητήρας: Ροπή και ευκολία

51.451 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2018)

Ο 1,5 dCi της Renault είναι ένας από τους καλύτερους diesel της αγοράς κάτι το οποίο αποδεικνύεται και στο νέο Duster (να θυμίσουμε πως τον χρησιμοποιεί ακόμη και η Mercedes). Mε 110 άλογα και 260 Nm ροπής, ο πετρελαιοκινητήρας τραβάει γερά από χαμηλά, έχει περιορισμένο κραδασμό και δεν «ακούγεται» αισθητά. Παράλληλα, συνδυάζεται σωστά με το EDC κιβώτιο, το οποίο κάνει ομαλές αλλαγές, τόσο στην αυτόματη, όσο και στη χειροκίνητη σειριακή λειτουργία. Τα 0-100 έρχονται σε 12,3 δλ, ενώ η επιτάχυνση 60-100 και 80-120 σε 6,9 και 9,4 δλ. αντίστοιχα (με kickdown). Στα 6,8 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε τη μέση κατανάλωση σε μικτές συνθήκες κίνησης. Με την επιλογή λειτουργίας ECO τονίζεται η οικονομία (πέφτει ακόμη και κοντά στα 6,0 λτ./100 χλμ), αλλά η απόκριση στο γκάζι και στο κιβώτιο μετριάζεται αισθητά. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON