Εσωτερικό: Αισθητή αναβάθμιση σε εικόνα και ποιότητα
51.523 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2018)
Το ταμπλό του νέου Duster είναι ολοκαίνουργιο, με σχετικά μοντέρνα και εργονομική σχεδίαση, «ανθρώπινα» σε φινίρισμα και κάθε άλλο παρά φτηνιάρικα πλαστικά και φροντισμένη ποιότητα κατασκευής με γερή συναρμογή. Τη μόνη διαφορά σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση κάνει ο επιλογέας του κιβωτίου, μιας και το στροφόμετρο δεν έχει ούτε εδώ «κόκκινη» περιοχή. Η (έξτρα) έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι τοποθετημένη 74 χλστ. ψηλότερα και η κεντρική κονσόλα δείχνει στραμμένη προς τον οδηγό. Νέα είναι επίσης τα καθίσματα με νέο σκελετό και περισσότερο αφρώδες υλικό (του οδηγού ρυθμίζεται σε ύψος σε ένα εύρος 60 χλστ. από 40), ενώ νέο είναι και το τιμόνι, που πλέον ρυθμίζεται και σε απόσταση. Μέσα σε όλες τις αλλαγές, η καμπίνα του Duster παραμένει γενναιόδωρη σε χώρους, αλλά και σε πρακτικότητα. Οι αποθηκευτικοί χώροι της καμπίνας έχουν συνολική χωρητικότητα 27,2 λτ. με τα 2,8 λτ. από αυτά να αφορούν το νέο συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. O χώρος αποσκευών έχει κανονικό σχήμα και χωρητικότητα 478 λτ., φτάνοντας 1.623 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω 60:40 καθίσματος.
Ρε οτοτριτη τελικά το ντίζελ θα πεθάνει ναι η όχι? Δε ρωτάω ειρωνικά αλλά θέλω πες να πάρω το duster σε ντίζελ euro6... ΘΑ μου είναι άχρηστο το 2024? Επίσης.... Είναι όντως τόσο σκοτοστρακι με τα 3 αστέρια...? Πραγματικά φοβάμαι λίγο να βάλω μέσα το παιδί μου μετά τη βαθμολογία στο euroncap...
*θέλω σοβαρά μία άποψη και ΔΕΝ ΤΡΟΛΑΡΩ
Απάντηση: Το μέλλον για το ντίζελ δεν διαγράφεται λαμπρό. Εφόσον κάνετε πάνω από 20.000 km τότε παραμένει μια πολύ καλή επιλογή, καθώς και η απόσβεση θα γίνει πιο γρήγορα. Από κει και πέρα, υπάρχει γενικότερα ένα αρνητικό κλίμα για το ντίζελ τόσο στην Ευρώπη, με πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να ανακοινώνουν την απαγόρευση κυκλοφορίας στα ντίζελ οχήματα μέχρι και το 2025, όσο και από τις ίδιες τις εταιρείες, με όλο και περισσότερες από αυτές να ανακοινώνουν ότι εγκαταλείπουν τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Όσο για τη χώρα μας, η μόνη πόλη που έχει ανακοινώσει κάποια απαγόρευση στα ντίζελ, είναι η Αθήνα (2025).
Φίλε "Περίεργε", από καμία επίσημη πηγή στην Ελλάδα, δεν έχει ακουστεί ότι θα καταργηθεί το ντίζελ. Ότι ακούγεται είναι ράδιο αρβύλα από διάφορους "γνώστες". Προσωπικά θεωρώ πως ειδικά για τους euro 6 κινητήρες, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Για τους παλιότερους ίσως. Πάμε τώρα στα τρία αστέρια. Αυτά αφορούν την χαμηλή προστασία πεζών. Όποιον χτυπήσεις, τον σκότωσες δλδ, και στην απουσία συστημάτων ασφαλείας, δλδ αυτόματα φρεναρίσματα κτλ....Δεν έχει θεμα με προστασία των επιβατών...Για μένα στα λεφτά αυτά, δεν υπάρχει κατι καλύτερο σε SUV. Όλες οι επόμενες επιλογές με αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι τουλάχιστον ενα δεκάρικο πάνω....
Η αλήθεια είναι ότι το Autotriti τάσσεται ανοικτά υπέρ της βενζίνης...
Αλλά αν το σκεφτείς, δεν γίνεται να υπάρχει πρόβλημα για Diesel Euro 6, τελευταίας τεχνολογίας δηλαδή, καθότι εκπέμπουν ελάχιστους ρύπους.
Το λογικό είναι αν απαγορευτούν, να ισχύει η εν λόγω απαγόρευση για παλαιότερης τεχνολογίας diesel που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα. Και αυτό θα είναι θεμιτό!
Αλλά δεν γίνεται το Autotriti να αναπαράγει αυτή την καραμέλα, βάζοντας όλα τα diesel στον ίδιο κουβά.
Ή είναι αφελείς και δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα είτε κρύβονται συμφέροντα. Δεν θέλει και πολύ αν το καλόσκεφτείς.
Απάντηση: Αυτά είναι τα αυτοκίνητα της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην χώρα μας, τα οποία στη συνέχεια και δοκιμάσαμε. Γι` αυτό και οι ξένες πινακίδες.
Φίλε Χρήστο συμφωνώ μαζί σου και σε ευχαριστώ για την άποψή σου... Αλλά... Αν δεις βαθμολογία ενηλίκων και παιδιών όπως και το βίντεο σε πρόσκρουση σε κολόνα που ο ουρανός γίνεται σαν σκεπή μονοκατοικιας μάλλον θα τρομαζες κι εσύ... Συμφωνώ με το ότι πληρώσεις παίρνεις αλλά αν δεν έχεις να πληρώσεις για να πάρεις;;; χαχαχα... Με μπάτζετ ταβάνι τα 16-17 χιλιάρικα θεωρώ πως είναι σαν να κλέβεις εκκλησία αλλά το θέμα είναι κυρίως η ασφάλεια... Επίσης τραγικό λάθος που έβγαλαν τον tce 1.2 και δεν έφεραν το lpg 1.6 που έλεγαν
Autotriti ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου...!!! Αυτό που δεν έχω καταλάβει... ΘΑ απαγορεύεται να περνάς τα διόδια στα κιουρκα προς Αθήνα όπως παλιά η θα ισχύσει μια πιο συγκεκριμένη απαγόρευση όπως μέσα στον δακτύλιο... Γιατί αν απαγορευτεί μέσα στον δακτυλιο αρχικά με βρίσκει σύμφωνο και δεύτερον δεν με αφορά γιατί το metro είναι μια χαρά για την κίνηση στο κέντρο...
Απάντηση: Αυτό δεν το γνωρίζει κανείς ακόμα. Σε πόλεις του εξωτερικού πάντως (Αγγλία), ισχύει επιβολή εισιτηρίου-φόρου στα παλιά ντίζελ οχήματα που μπαίνουν σε αυτές (κάπως σαν διόδια). Εδώ μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες:
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-prostimo-gia-rypoys-sto-Londino_144960.asp
Ρε οτοτριτη τελικά το ντίζελ θα πεθάνει ναι η όχι? Δε ρωτάω ειρωνικά αλλά θέλω πες να πάρω το duster σε ντίζελ euro6... ΘΑ μου είναι άχρηστο το 2024? Επίσης.... Είναι όντως τόσο σκοτοστρακι με τα 3 αστέρια...? Πραγματικά φοβάμαι λίγο να βάλω μέσα το παιδί μου μετά τη βαθμολογία στο euroncap... *θέλω σοβαρά μία άποψη και ΔΕΝ ΤΡΟΛΑΡΩ
Απάντηση: Το μέλλον για το ντίζελ δεν διαγράφεται λαμπρό. Εφόσον κάνετε πάνω από 20.000 km τότε παραμένει μια πολύ καλή επιλογή, καθώς και η απόσβεση θα γίνει πιο γρήγορα. Από κει και πέρα, υπάρχει γενικότερα ένα αρνητικό κλίμα για το ντίζελ τόσο στην Ευρώπη, με πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να ανακοινώνουν την απαγόρευση κυκλοφορίας στα ντίζελ οχήματα μέχρι και το 2025, όσο και από τις ίδιες τις εταιρείες, με όλο και περισσότερες από αυτές να ανακοινώνουν ότι εγκαταλείπουν τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ. Όσο για τη χώρα μας, η μόνη πόλη που έχει ανακοινώσει κάποια απαγόρευση στα ντίζελ, είναι η Αθήνα (2025).
Φίλε "Περίεργε", από καμία επίσημη πηγή στην Ελλάδα, δεν έχει ακουστεί ότι θα καταργηθεί το ντίζελ. Ότι ακούγεται είναι ράδιο αρβύλα από διάφορους "γνώστες". Προσωπικά θεωρώ πως ειδικά για τους euro 6 κινητήρες, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Για τους παλιότερους ίσως. Πάμε τώρα στα τρία αστέρια. Αυτά αφορούν την χαμηλή προστασία πεζών. Όποιον χτυπήσεις, τον σκότωσες δλδ, και στην απουσία συστημάτων ασφαλείας, δλδ αυτόματα φρεναρίσματα κτλ....Δεν έχει θεμα με προστασία των επιβατών...Για μένα στα λεφτά αυτά, δεν υπάρχει κατι καλύτερο σε SUV. Όλες οι επόμενες επιλογές με αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι τουλάχιστον ενα δεκάρικο πάνω....
Η αλήθεια είναι ότι το Autotriti τάσσεται ανοικτά υπέρ της βενζίνης... Αλλά αν το σκεφτείς, δεν γίνεται να υπάρχει πρόβλημα για Diesel Euro 6, τελευταίας τεχνολογίας δηλαδή, καθότι εκπέμπουν ελάχιστους ρύπους. Το λογικό είναι αν απαγορευτούν, να ισχύει η εν λόγω απαγόρευση για παλαιότερης τεχνολογίας diesel που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα. Και αυτό θα είναι θεμιτό! Αλλά δεν γίνεται το Autotriti να αναπαράγει αυτή την καραμέλα, βάζοντας όλα τα diesel στον ίδιο κουβά. Ή είναι αφελείς και δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα είτε κρύβονται συμφέροντα. Δεν θέλει και πολύ αν το καλόσκεφτείς.
Το όχημα δοκιμάστηκε στην Ελλάδα (πέραν της επίσημης παρουσίασης στο Λαύριο) ή είναι μεταφρασμένο το κείμενο? Οι φωτό γιατί έχουν ξένες πινακίδες?
Απάντηση: Αυτά είναι τα αυτοκίνητα της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην χώρα μας, τα οποία στη συνέχεια και δοκιμάσαμε. Γι` αυτό και οι ξένες πινακίδες.
Πολύ καλό αυτοκίνητο για τα λεφτά του. Καλύτερα χωρίς αυτόματο κιβώτιο. Πολύ ακριβές επισκευές και μικρή τεχνογνωσία. Εκ πείρας.
Φίλε Χρήστο συμφωνώ μαζί σου και σε ευχαριστώ για την άποψή σου... Αλλά... Αν δεις βαθμολογία ενηλίκων και παιδιών όπως και το βίντεο σε πρόσκρουση σε κολόνα που ο ουρανός γίνεται σαν σκεπή μονοκατοικιας μάλλον θα τρομαζες κι εσύ... Συμφωνώ με το ότι πληρώσεις παίρνεις αλλά αν δεν έχεις να πληρώσεις για να πάρεις;;; χαχαχα... Με μπάτζετ ταβάνι τα 16-17 χιλιάρικα θεωρώ πως είναι σαν να κλέβεις εκκλησία αλλά το θέμα είναι κυρίως η ασφάλεια... Επίσης τραγικό λάθος που έβγαλαν τον tce 1.2 και δεν έφεραν το lpg 1.6 που έλεγαν
Καλό αμαξάκι, λογικά θα σαρώσει στην Ελλάδα, αλλά τα έχουν κάνει αχταρμά με τις επιλογές των κινητήρων.
Autotriti ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου...!!! Αυτό που δεν έχω καταλάβει... ΘΑ απαγορεύεται να περνάς τα διόδια στα κιουρκα προς Αθήνα όπως παλιά η θα ισχύσει μια πιο συγκεκριμένη απαγόρευση όπως μέσα στον δακτύλιο... Γιατί αν απαγορευτεί μέσα στον δακτυλιο αρχικά με βρίσκει σύμφωνο και δεύτερον δεν με αφορά γιατί το metro είναι μια χαρά για την κίνηση στο κέντρο...
Απάντηση: Αυτό δεν το γνωρίζει κανείς ακόμα. Σε πόλεις του εξωτερικού πάντως (Αγγλία), ισχύει επιβολή εισιτηρίου-φόρου στα παλιά ντίζελ οχήματα που μπαίνουν σε αυτές (κάπως σαν διόδια). Εδώ μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-prostimo-gia-rypoys-sto-Londino_144960.asp