ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο ολοκαίνουργιο εσωτερικό τη διαφορά σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση κάνει μόνο ο επιλογέας του κιβωτίου EDC.

Πολύ καλά σε άνεση και στήριξη τα νέα καθίσματα του Duster.

Oι χειροκίνητες σειριακές αλλαγές γίνονται μόνο από τον επιλογέα, που έχει σωστή λειτουργία.

Δεν υπάρχει «κόκκινη» περιοχή στο στροφόμετρο, όπως και στις άλλες εκδόσεις.

Αυτόματος κλιματισμός πλέον για τις πλούσιες εκδόσεις. Η λειτουργία ECO είναι στάνταρ.

Εσωτερικό: Αισθητή αναβάθμιση σε εικόνα και ποιότητα

51.523 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2018)

Το ταμπλό του νέου Duster είναι ολοκαίνουργιο, με σχετικά μοντέρνα και εργονομική σχεδίαση, «ανθρώπινα» σε φινίρισμα και κάθε άλλο παρά φτηνιάρικα πλαστικά και φροντισμένη ποιότητα κατασκευής με γερή συναρμογή. Τη μόνη διαφορά σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση κάνει ο επιλογέας του κιβωτίου, μιας και το στροφόμετρο δεν έχει ούτε εδώ «κόκκινη» περιοχή. Η (έξτρα) έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι τοποθετημένη 74 χλστ. ψηλότερα και η κεντρική κονσόλα δείχνει στραμμένη προς τον οδηγό. Νέα είναι  επίσης  τα καθίσματα με νέο σκελετό και περισσότερο αφρώδες υλικό (του οδηγού ρυθμίζεται σε ύψος σε ένα εύρος 60 χλστ. από 40), ενώ νέο είναι και το τιμόνι, που πλέον ρυθμίζεται και σε απόσταση. Μέσα σε όλες τις αλλαγές, η καμπίνα του Duster παραμένει γενναιόδωρη σε χώρους, αλλά και σε πρακτικότητα. Οι αποθηκευτικοί χώροι της καμπίνας έχουν συνολική χωρητικότητα 27,2 λτ.  με τα 2,8 λτ. από αυτά να αφορούν το νέο συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. O χώρος αποσκευών έχει κανονικό σχήμα και χωρητικότητα 478 λτ., φτάνοντας 1.623 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω 60:40 καθίσματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FORD TRANSIT EURONCAP