Μοντέρνα εικόνα, γερή συναρμογή, «τίμιο» φινίρισμα για το ολοκαίνουργιο εσωτερικό.
Εντελώς νέα σε σχεδίαση είναι η καμπίνα των επιβατών του νέου Duster με την εκμοντερνοποίηση να επιτυγχάνεται κυρίως χάρη στο ολοκαίνουργιο και σχεδόν κάθετο ταμπλό με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς σε σχήμα Υ και τις δύο νέες ψηφιακές οθόνες: Για πρώτη φορά μοντέλο της Dacia έρχεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, 7 ιντσών, που είναι στάνταρ από τις εκδόσεις Extreme και Journey, μαζί με τη νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. H τελευταία μάλιστα είναι στραμμένη προς τον οδηγό και έχει φυσικού διακόπτες τύπου piano στη βάση της για ευκολία στη χρήση του κλιματισμού. Το infotainment είναι επίσης καινούργιο και εύκολο στο χειρισμό, αν και θα το θέλαμε πιο γρήγορο σε απόκριση. Πάντως στη βασική έκδοση δεν υπάρχει οθόνη αφής, αλλά μια θέση για να βάζεις το κινητό σου σε αυτό το ρόλο… Tα πλαστικά παραμένουν σκληρά και μέτρια σε υφή, σε μια εμφανή προσπάθεια συγκράτησης του κόστους, ωστόσο το σύνολο είναι γεροδεμένο και δείχνει πως θα αντέξει στο χρόνο.
Τα πλαστικά παραμένουν σκληρά, αλλά υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων και νέα οθόνη 10,1 ιντσών στάνταρ (προαιρετικά).
Ακόμα πιο ευρύχωρο και πρακτικό
Καλά νέα υπάρχουν και στον τομέα της πρακτικότητας, με το νέο Duster να είναι πιο ευρύχωρο από πριν χάρη στην καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων και τη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται. Από τις μετρήσεις μας προέκυψε μια μικρή αύξηση χώρου για τα γόνατα των πίσω επιβατών (15,5 εκατ. από 12,6 εκατ.), αλλά και του «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω (8,2 εκατ. από 2,8 εκατ.).
Σίγουρα θα θέλαμε βελτίωση του ωφέλιμου πλάτους, που παρέμεινε στα προηγούμενα μέτρια επίπεδα. Πάντως στην καμπίνα υπάρχουν πλέον αποθηκευτικοί χώροι 30 λτ., ενώ το πορτμπαγκάζ βρίσκεται στα 496 λτ. όντας μεγαλύτερο και από μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας SUV. Παράλληλα, έξυπνα αξεσουάρ όπως τα YouClip, κάνουν την καθημερινότητα ακόμη πιο εύκολη, ενώ το Sleep Pack μετατρέπει το πίσω μέρος σε κρεβάτι 1,90 μ. x 1,30 μ που αναδιπλώνεται σε λιγότερο από 2 λεπτά, προσφέροντας στη συνέχεια ράφι και αποθηκευτικό χώρο.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Dacia Duster με LPG – Με «τιμή από» μικρότερων μοντέλων |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-τιμή-εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Δείχνει πιο high-tech και έγινε πιο πρακτικό |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Τραβάει ικανοποιητικά και πάει Θεσσαλονίκη με λιγότερα από 40 ευρώ LPG |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Εστίασε περισσότερο στην άνεση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |