Με δεδομένη τη στροφή προς τη βενζίνη, την οποία δείχνει να πραγματοποιεί αποφασιστικά πια η αγορά στο σύνολό της και όχι μόνο στη χώρα μας, ένα από τα στοιχεία που μπορούν να κρίνουν την πορεία ενός οχήματος είναι η διάθεση ενός αξιόμαχου συνόλου αυτού του είδους.
Η Hyundai θέλει πλέον το i30 να συγκαταλέγεται στις καλύτερες επιλογές της κλάσης, στο άνω ράφι των μικρομεσαίων. Αυτό σημαίνει πολλά, αλλά κυρίως σημαίνει και ένα καλό 1.000άρι μοτέρ της νέας εποχής: αυτή είναι όχι απλώς η τάση αλλά το καθεστώς, αρκεί να σκεφτούμε ότι μέχρι και εταιρείες όπως η Honda προσαρμόστηκαν σε αυτό το δεδομένο αλλάζοντας φιλοσοφίες ετών.
Το δικό της μοτέρ, η Hyundai το τοποθετεί σε ένα πλαίσιο με πολύ καλή «ανατροφή» όπως μας έδειξε η δοκιμή της diesel εκδοχής. Η δε γενναιόδωρη εξοπλιστική πολιτική δεν κάνει εξαιρέσεις εμπρός στην έκδοση βενζίνης, οπότε το i30 παραμένει άρτια προετοιμασμένο και με τιμή 16.990 στον κατάλογο (χωρίς να συνυπολογίζεται τρέχουσα προσφορά η οποία κόβει 800 ευρώ), δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια να συνδυαστεί ένα πλήρως ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με μια πολύ ανταγωνιστική τιμή. Κι αυτό μπορεί να βάλει έναν παίχτη στο γκρουπ των ισχυρών.
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel
Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια
Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα
Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση
Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη)
Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα
2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι
3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο
4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης.
Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων
Μετριότατα τα νούμερα της Hyundai...κ με το χιλιάρι βάζει μπρος για να βρεθει στο club των αναξιόπιστων
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη) Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα 2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι 3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο 4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης. Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων