Kινητήρας – Επιδόσεις: Ήσυχος με καλές επιταχύνσεις
103.634 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2018)
Εξελιγμένος από την ίδια τη Hyundai με συνεργασίες ανάμεσα στα τεχνικά κέντρα Κορέας και Ευρώπης, ο 1.000άρης κινητήρας του i30 άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. ΚατΆαρχάς είναι πολύ ήσυχος παρόλο που δεν αποφεύγει να φιμώσει πλήρως το τρικύλινδρο ηχητικό ίχνος του. Μόνο στο γερό μαρσάρισμα ακούγεται το γουργουρητό του τρικύλινδρου μπλοκ χωρίς να ενοχλήσει ή να φέρνει δονήσεις μέσα.
Πρόκειται για μοτέρ απόλυτα εναρμονισμένο με την εποχή του: έχει άμεσο ψεκασμό με τούρμπο, η εξαγωγή του είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή των κυλίνδρων ενώ ο ψεκασμός γίνεται με μπεκ έξι οπών τα οποία στέλνουν το καύσιμο με πίεση 200 bar. Σχεδόν σε μορφή ατμού, το μείγμα αυτό βοηθά στο να γίνεται πιο καθαρή και αποδοτική η καύση.
Από όλα αυτά ο οδηγός εισπράττει ότι, οδηγεί έναν κινητήρα με πολύ μεστή απόδοση τόσο στις μεσαίες όσο και στις υψηλές στροφές, στοιχείο όχι απόλυτα συνηθισμένο για μικρό και τουρμπάτο σύνολο. Στις κρίσιμες, χαμηλές στροφές του λείπει λίγο νεύρο, περισσότερο σαν αίσθηση διότι οι επιδόσεις είναι καλές. Ακόμα και στις επιταχύνσεις εν κινήσει με τις μεγαλύτερες σχέσεις του κιβωτίου, οι οποίες ως διαδικασία βυθίζουν πολύ το στροφόμετρο, οι χρόνοι είναι αξιόλογοι.
Το κιβώτιο έχει κλιμάκωση η οποία τείνει να θεωρηθεί μακριά και κόβει λίγο από το νεύρο του συνόλου βοηθώντας πάντως στο να μη ξεφεύγει η κατανάλωση.
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel
Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια
Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα
Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση
Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη)
Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα
2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι
3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο
4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης.
Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων
Μετριότατα τα νούμερα της Hyundai...κ με το χιλιάρι βάζει μπρος για να βρεθει στο club των αναξιόπιστων
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη) Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα 2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι 3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο 4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης. Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων