+ Εμφάνιση, χώροι, λειτουργία κινητήρα σε μεσαίες στροφές και πάνω, εξοπλισμός-τιμή, χώροι, εικόνα εσωτερικού - «Τσιμπάει» καύσιμο αν παρασυρθείς, σχετικά ελαφρύ τιμόνι
Η εικόνα είναι λίγο διαφοροποιημένη έναντι του πρώτου τεστ, λόγω του μοτέρ. Η γενική γεύση όμως είναι σταθερή ότι αυτό το i30 έχει περισσότερες φιλοδοξίες και πιο καλά «επιχειρήματα» από ότι οι προηγούμενες γενιές του.
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel
Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια
Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα
Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση
Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη)
Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα
2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι
3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο
4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης.
Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων
Μετριότατα τα νούμερα της Hyundai...κ με το χιλιάρι βάζει μπρος για να βρεθει στο club των αναξιόπιστων
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη) Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα 2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι 3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο 4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης. Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων