Όλα από την αρχή σε βάζουν σε μια ευχάριστη προδιάθεση στο εσωτερικό του i30 και ειδικά η θέση οδήγησης η οποία έχει «γερμανική» λογική στη ρύθμιση είτε πρόκειται για το τιμόνι με την βαθιά μετακίνηση «μέσα-έξω» είτε για το κάθισμα με τη στρόφιγγα για την πλάτη. Ο δε 1.000άρης κινητήρας μας άρεσε επειδή δε ζορίζεται όσο ανεβάζει στροφές και δε δυσανασχετεί σε πίεση, αρκεί να ρίχνετε καμιά κλεφτή ματιά και προς τις ενδείξεις της κατανάλωσης.
Μέσα στην πόλη το προφίλ είναι σαφές: πολύ άνετο πέρασμα από τις λακκούβες και ευκολία χειρισμού για ήσυχο κεφάλι στην καθημερινότητα. Εκτός πόλης και όσο οι δρόμοι γίνονται πιο ελικοειδείς, το i30 μας είχε δείξει ήδη από το τεστ της ντίζελ έκδοσης ότι έχει πολύ θετικά στοιχεία να ξεδιπλώσει. Έτσι κι εδώ: οι κλίσεις είναι αρκετά μαζεμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά και δε ζορίζει παράλογα τα εμπρός ελαστικά ενώ το πίσω άκρο διεκδικεί μερίδιο εμπλοκής στα δρώμενα, αν το επιδιώξει και ο οδηγός.
Το «βενζινάτο» μοτέρ έρχεται να δημιουργήσει διαφορές προς το καλύτερο, καθώς απλώνει τη δύναμή του πιο καλά, έχει μεγαλύτερο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας και γεμίζει πιο καλά την κάθε σχέση. Πάλι δε θα πούμε για καθαρά σπορτίφ στοιχεία, ωστόσο υπάρχει ένα καλό πακέτο το οποίο βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο και αξίζει να εξερευνηθεί. Συμπαθέστατα και τα φρένα τόσο σε αίσθηση όσο και σε –μετρημένη από εμάς- αποτελεσματικότητα. Το δε τιμόνι, δεν είχε εδώ την επιλογή παραμετροποίησης και μας φάνηκε λίγο πιο μαλακό από όσο θα θέλαμε.
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel
Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια
Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα
Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση
Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη)
Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα
2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι
3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο
4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης.
Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων
Μετριότατα τα νούμερα της Hyundai...κ με το χιλιάρι βάζει μπρος για να βρεθει στο club των αναξιόπιστων
...σε μένα με ξένισε που η Χιουνται, εκεί που κανει την εκπτωση μεχρι 800 ευρώ από την προτρινομενη τιμή, χρεωνει το μεταλλικό χρώμα...και ερχεται μια γιάλλη η τιμή...
Εδω και τρεις μηνες εχω το νεο Ηuyndai i30 diesel Πρωτο σχολιο η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Καμμια σχεση με οσα αναγραφονται στην σελιδα της εταιρειας η στα φυλλαδια Για να εχεις μια καταναλωση λιγο κατω απο τα 7 λιτ/100χ πρεπει να 'σαι στις 2500χιλ στρ κ στα 130χιλ Ξεχνας την 6η ταχυτητα Η προηγουμενη εκδοση ηταν σαφως καλυτερη. 3οοοχιλ στρ, στα 130 χιλ, με 6η και κατω απο 6,4 λιτ/100χ καταναλωση Κανωντας 40.000 χιλ το χρονο μια τετοια διαφορα στην ΜΕΣΗ καταναλωση ειναι σημαντικη (60% αυτοκινητοδρομος 40% αστικη) Νομιζω πως πρεπει να φταινε οι ρυθμισεις του κινητηρα 2) οι αισθητηρες πιεσεις ελαστικων, πολυ ευαισθητοι κ μαλλον κολλανε, τοσο ωστε να καταληγουν αναξιοπιστοι 3) εμφανης η ελειξη η στηριξη βραχιωνα του οδηγου και ο αποθηκευτικος χωρος που ηταν απο κατω στον προηγουμενο μοντελο 4) δυσκολια στηριξης ενος κινητου στο ταμπλο ειναι κι αυτη εμφανης, ισως της θεσης της πραγματικα μεγαλης οθονης. Κατα τα λοιπα το i30 εντυπωσιαζει ευχαριστα Οδηγικη απολαυση με την ενσωματωση των νεων τεχνολογιων