Ο 16βάλβιδος, 4κύλινδρος, 1,8 λτ. turbodiesel με την ονομασία Skyactiv-D μπορεί να μην ξεχωρίζει για την απόδοσή του (μόλις 116 ίπποι και 270 Nm) ωστόσο είναι τεχνολογικά «ψαγμένος» με στόχο τη μειωμένη θερμοκρασία καύσης και κατά συνέπεια μικρότερη κατανάλωση, αλλά και λιγότερες εκπομπές ρύπων CO2.
Μεταξύ άλλων, διαθέτει πιστόνια σε σχήμα αυγού, high-tech μπεκ ψεκασμού υπερυψηλής πίεσης και καύση πολλαπλών σταδίων, αλλά δεν χρησιμοποιεί υγρό εξάτμισης AdBlue για την εξάλειψη των επικίνδυνων οξειδίων αζώτου (NOx). Για το σκοπό αυτό υπάρχει ειδική παγίδα, η οποία όταν γεμίσει μετατρέπει τα ΝΟx σε αβλαβές άζωτο μέσω σχετικής διαδικασίας. Ο κινητήρας συνδυάζεται εδώ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση μπροστά.
Στην πράξη το μοτέρ (αποκλειστική επιλογή για diesel) κινεί ικανοποιητικά το CX-30, χωρίς όμως οι επιδόσεις να είναι το ατού του, αν και το ομαλό κιβώτιο κάνει φιλότιμες προσπάθειες για σβέλτες ρεπρίζ με τα άμεσα κατεβάσματα που κάνει. Θα σταθούμε κυρίως στη σχετικά πολιτισμένη του λειτουργία (αν και ψηλά ακούγεται), την ελαστικότητα και την συγκρατημένη του κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 7,5 λτ./100 χλμ. Μια ECO λειτουργία ίσως βοηθούσε σε ακόμα χαμηλότερες τιμές. Αν πιεστεί ο κινητήρας η κατανάλωση ανεβαίνει αισθητά.
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020
μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα,
πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό
και το παραμύθι σύννεφο...
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα
να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής,
είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :)
Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020 μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα, πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό και το παραμύθι σύννεφο...
....Mazda, με τετοιους κινητηρες δεν πας πουθενα......
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής, είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :) Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti