Οι επιδόσεις δεν είναι το ατού της συγκεκριμένης έκδοσης, όσο ο πολιτισμένος χαρακτήρας και η συγκρατημένη κατανάλωση.
Μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία
127.804 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2020)
Το CX-30 οδηγικά τα καταφέρνει περίφημα, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, αφού έχει σαν βάση το Mazda 3 με τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά. Ούτε το αυξημένο ύψος με 175 χλστ. από το έδαφος, ούτε το περισσότερο βάρος φαίνονται, με το CX-30 να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία στρίβοντας, φρενάροντας και κρατώντας σχεδόν με τον ίδιο χαρισματικό τρόπο, που χαρακτηρίζει το Mazda 3. Οι 116 ίπποι ούτε καν ιδρώνουν το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι είναι θαυμάσιο, το εξελιγμένο σύστημα torque vectoring GVC-plus κάνει «παπάδες», ενώ η γενικότερα σφιχτή αίσθηση του συνόλου επιβεβαιώνεται με συγκρατημένη κλίση στις στροφές, όχι όμως και με ταλαιπωρία των επιβατών: Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, χωρίς «χτύπους» από την ανάρτηση, αν και θα θέλαμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα. ¶ξια αναφοράς είναι και τα φρένα, όχι για την περίεργα σπογγώδη αίσθηση του πεντάλ, αλλά για τη δύναμη και την ανθεκτικότητά τους. Με ασφάλτινα ελαστικά, κίνηση μπροστά και απουσία κάπου εξελιγμένου συστήματος πρόσφυσης, εκτός δρόμου δεν περιμένεις πολλά, αλλά τα 175 χλστ. είναι αρκετά για περιηγήσεις σε πατημένους χωματόδρομους και κακοτράχαλα.
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020
μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα,
πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό
και το παραμύθι σύννεφο...
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα
να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής,
είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :)
Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020 μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα, πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό και το παραμύθι σύννεφο...
....Mazda, με τετοιους κινητηρες δεν πας πουθενα......
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής, είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :) Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti