Η ποιότητα των υλικών, της συναρμογής και του φινιρίσματος, καθώς και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του νέου Mazda CX-30 είναι σε premium επίπεδα. Το infotainment λειτουργεί και με φωνητικές εντολές στα ελληνικά.
Σε premium χνάρια η καμπίνα επιβατών
127.805 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2020)
Σε σχέση με το Mazda3, η καμπίνα επιβατών δεν έχει αισθητές διαφορές κάτι το οποίο μόνο θετικό είναι, μιας και είναι έκδηλη η premium υλοποίηση τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. H μη αφής 8,8 ιντσών οθόνη του εύχρηστου γενικά συστήματος infotainment εδώ είναι τοποθετημένη μέσα στο ταμπλό στο κεντρικό του μέρος δίπλα από τον πίνακα οργάνων. Το σύστημα ελέγχεται με πιεζοπεριστροφικό διακόπτη ανάμεσα στα καθίσματα, ωστόσο γύρω του υπάρχουν πλήκτρα για βασικές συντομεύσεις σε συγκεκριμένα μενού. Οι εύκολοι στο χειρισμό διακόπτες του κλιματισμού είναι ξεχωριστά από την οθόνη στο μέσο της κεντρικής κονσόλας. Πλήρης και όμορφος είναι ο πίνακας οργάνων με τα συμβατικά στοιχεία και το ψηφιακό ταχύμετρο. Ο οθόνη δεν είναι αφής, αλλά σε γενικές γραμμές το infotainment είναι εύχρηστο. Διαθέτει μάλιστα και φωνητικές εντολές στα ελληνικά.
Μπροστά κάθεται κανείς καταπληκτικά με τον οδηγό να απολαμβάνει μια σχεδόν τέλεια θέση και τον συνοδηγό να έχει αρκετό χώρο. Πίσω τα πράγματα δεν είναι σούπερ, ωστόσο δύο ενήλικοι θα βολευτούν απόλυτα έχοντας δικούς τους αεραγωγούς και ανάλογα αρκετό, με το Mazda 3, χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Το ογκώδες τούνελ μετάδοσης θα ζορίσει την κατάσταση για έναν τρίτο πίσω επιβάτη. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών είναι απόλυτα ικανοποιητικός με 430 λτ., (+72 λτ. από του Mazda 3) προσφέροντας κανονικό σχήμα, μεγάλο άνοιγμα και σχετικά χαμηλό κατώφλι, όμως δεν υπάρχουν έξυπνες και πρακτικές λύσεις, όπως συρόμενο πίσω κάθισμα, διπλό πάτωμα ή δέστρες.
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020
μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα,
πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό
και το παραμύθι σύννεφο...
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα
να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής,
είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :)
Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020 μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα, πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό και το παραμύθι σύννεφο...
....Mazda, με τετοιους κινητηρες δεν πας πουθενα......
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής, είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :) Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti