Η Mazda σχεδιάζει όμορφα αυτοκίνητα και το CX-30 δεν αποτελεί εξαίρεση
Δοκιμή: Νέο Mazda CX-30
127.801 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2020)
Mazda με τα όλα του… Το CX-30 είναι η νέα crossover πρόταση της Mazda, που έρχεται να τοποθετηθεί ακριβώς ανάμεσα στo μικρό CX-3 και στο CX-5 διαθέτοντας κομψό σχεδιασμό, ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά, premium φιλοσοφία, αλλά και ανάλογη τιμή.
What is new
- Ανάμεσα σε CX-3 & CX-5
- Skyactiv -D με 116 ίππους
- Καίει 7,5 λτ/100 χλμ.
- Κίνηση εμπρός
- Από 27.085 ευρώ
H Μazda είναι αναμφίβολα μια ιδιαίτερη ιαπωνική φίρμα, που δεν βασίζεται τόσο στον όγκο των πωλήσεων, αλλά στα χαρισματικά και καινοτόμα σε πολλές περιπτώσεις αυτοκίνητα που παράγει. Στις μέρες μας βέβαια για να επιβιώσεις χρειάζεται και όγκος πωλήσεων, ο οποίος εξασφαλίζεται με ικανή γκάμα μοντέλων. Το κενό ανάμεσα στο μικρό crossover CX-3 και στο μεγαλύτερο CX-5 ήταν η καταλληλότερη αφορμή για το λανσάρισμα από τη Mazda του ολοκαίνουργιου CX-30, που έρχεται να χωθεί ακριβώς ανάμεσα στα δύο υπάρχοντα crossover της Mazda. Και γιατί όχι CX-4;. Μα γιατί υπάρχει ήδη από το 2016 στην κινεζική αγορά ως μιας εντελώς διαφορετική πρόταση, ενώ το CX-30 θέλει να πατήσει πάνω στην φρεσκάδα του νέου Mazda 3, στην Skyactiv-Vehicle Architecture πλατφόρμα του οποίου και βασίζεται.
Ένα πανέμορφο crossover
Με μήκος 4.395 χλστ και ύψος 1.540 χλστ., το CX-30 είναι περίπου 7 εκατοστά μικρότερο σε μήκος (άρα πιο ευέλικτο) και 10 εκατοστά υψηλότερο (εντάξει για crossover μιλάμε) από το χάτσμπακ Mazda, που αποτελεί και τη βάση του, όπως προαναφέρθηκε. Το μεταξόνιο των 2.655 χλστ. είναι 85 χλστ. μεγαλύτερο του CX-3, 45 χλστ. μικρότερο του CX-5 και 70 χλστ. μικρότερο του 3. To CX-30, που βάσει διαστάσεων θα βρει μπροστά του μοντέλα, όπως το Toyota C-HR ή το Peugeot 3008, σίγουρα είναι ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας, ειδικά στο καταπληκτικό Soul Red Crystal χρώμα. Ξέρουν πολύ καλά στην αντιπροσωπεία και όλα τα δημοσιογραφικά είναι σε αυτό το χρώμα.
Όπως και να έχει, όσο το κοιτάς, τόσο σου αρέσει το CX-30, που αποθεώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo της Mazda συνδυάζοντας την κομψότητα και τον δυναμισμό. Όλα τα λεφτά είναι η χαρακτηριστική μάσκα, η αλα κουπέ κλίση της οροφής και τα πίσω φανάρια. Η Mazda σχεδιάζει όμορφα αυτοκίνητα και το CX-30 δεν αποτελεί εξαίρεση.
Εξαίρεση δεν είναι και η αλμυρή τιμή του CX-30. Η τιμή εκκίνησης για την προσθιοκίνητη, 2λιτρη έκδοση βενζίνης των 122 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι 25.112 ευρώ. Η αντίστοιχη βασική έκδοση πετρελαίου ξεκινάει από 27.085 ευρώ και από εξοπλιστικό επίπεδο Plus και 35.283 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο, όπως το μοντέλο της δοκιμής, που φτάνει στην κορυφαία του έκφανση τα 41.970 ευρώ... Οι τετρακίνητες εκδόσεις ξεκινούν από 30.638 ευρώ σε βενζίνη και από 35.283 ευρώ σε ντίζελ.
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020
μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα,
πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό
και το παραμύθι σύννεφο...
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα
να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής,
είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :)
Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti
Ψαγμένη η Mazda και τεχνολογία η Mazda και παρουσιάζει το 2020 μοτέρ ντίζελ που καίει στα χαρτιά 7,5 άρα στην πράξη 10 λίτρα, πρίμιουμ από τα τζάμπο, αισθητική δεκαετίας '80, τιμές στο Θεό και το παραμύθι σύννεφο...
....Mazda, με τετοιους κινητηρες δεν πας πουθενα......
Γιώργο σε ποιά χαρτιά είδες γραμμένο ότι το αυτοκίνητο καίει 7.5lt/100km ΑΡΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ??? Της MAZDA τα χαρτιά πάντως λένε 4.4 έως 5lt/100km. Premium. από τα JUMBO??? Είναι κρίμα να κρίνουμε με τόσο απόλυτο τρόπο, ένα τουλάχιστον ποιοτικά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο, με βάση το προσωπικό μας γούστο.
Φίλιππε, πρίμιουμ δε σε κάνει (μόνο) η ποιότητα κατασκευής, είναι το άθροισμα των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και της αυτοκινητιστικής κουλτούρας εν γένει, που δημιουργεί ένα προϊόν όχι έρμαιο κριτικής, αλλά καινοτομίας στην πράξη που να προσθέτει ή ακόμα και να δημιουργεί τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, μη με παρεξηγείς, μου αρέσουν τα Mazda αλλά δε θ' αγόραζα ποτέ :) Όσον αφορά τα 7,5 λίτρα, τα παράπονα στο autotriti