Η Subaru, που έχει συνδέσει το όνοµά της µε την τετρακίνηση και τους boxer κινητήρες, ανέκαθεν είχε το δικό της φανατικό κοινό. Αυτό όµως δεν φτάνει στις µέρες µας για να παραµείνεις εµπορικά βιώσιµος. Χρειάζεται να προσελκύσεις νέους πελάτες και ακόµη καλύτερα να κλέψεις από άλλους ανταγωνιστές. Το εντελώς νέο Subaru XV ακριβώς αυτό προσπαθεί να κάνει στα χωράφια της µικροµεσαίας κατηγορίας των τετρακίνητων SUV, προσφέροντας ένα δελεαστικό πακέτο µε στάνταρ τετρακίνηση και αυτόµατο κιβώτιο τύπου CVT (συνεχώς µεταβαλλόµενης σχέσης).
Το Subaru XV έχει µεγαλώσει αισθητά όλες τους τις διαστάσεις (4.465 χλστ σε µήκος), ενώ σχεδιαστικά συνεχίζει να έχει ξεχωριστό χαρακτήρα, που τονίζει τη διάθεσή του για περιπέτεια, όπως αυτή υποδηλώνεται από τα 220 χλστ. απόστασης από το έδαφος, τα µαύρα πλαστικά προστατευτικά και τις ραγές οροφής. Αν και οπτικά το XV δεν ξεφεύγει και πολύ από τον προκάτοχό του, πρέπει να τονιστεί πως είναι κτισµένο πάνω στη νέα παγκόσµια πλατφόρµα της Subaru SGP (Subaru Global Platform), η οποία συνδυάζει την αυξηµένη ακαµψία µε το χαµηλό βάρος.
Είναι διαθέσιµο µε κινητήρα 1,6 λτ. 114 ίππων από 25.980 ευρώ (έκδοση Pure), ή όπως το µοντέλο της δοκιµής µε 2,0 λτ. boxer φυσικά κινητήρα 156 ίππων από 32.675 ευρώ (έκδοση Style Navi µε την Premium της δοκιµής να φτάνει στα 36.200 ευρώ) και όλα τα… σχετικά φορολογικά βάρη. Να σηµειωθεί πως από τη βασική έκδοση προσφέρονται µεταξύ άλλων το πακέτο ενεργητικής ασφαλείας EyeSight (περιλαµβάνει µεταξύ άλλων συστήµατα, όπως αποφυγής σύγκρουσης, αυτόµατο φρενάρισµα έκτακτης ανάγκης και διατήρησης του οχήµατος εντός των λωρίδων), οι ζάντες αλουµινίου, η οθόνη αφής 6,5 ιντσών και ο αυτόµατος κλιµατισµός.