Τυπική εικόνα Golf στο άκρως ποιοτικό εσωτερικό με κάποιες μπλε λεπτομέρειες να καταδεικνύουν τη διαφορετικότητα της έκδοσης.
Εσωτερικό: Ποιοτικό, πλούσια εξοπλισμένο και high-tech
42.292 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2017)
Όπως και στο προηγούμενο e-Golf, έτσι και στο ανανεωμένο υπάρχουν χαρακτηριστικές «ηλεκτρικές» πινελιές, όπως οι μπλε ραφές σε τιμόνι, λεβιέ, πατάκια και καθίσματα και τα «ειδικά» στοιχεία στον πίνακα οργάνων.
Ο τελευταίος πλέον είναι εντελώς ψηφιακός (Active Info Display) με τα πάντα να απεικονίζονται ηλεκτρονικά σε οθόνη 12,3 ιντσών, που μπορεί να διαμορφωθεί στα γούστα του χειριστή. Ευχάριστη high-tech νότα και το στάνταρ κορυφαίο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Discover Pro με οθόνη 9,2 ιντσών και λειτουργία μέσω χειρονομιών. Κατά τα άλλα, η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία είναι κορυφαίες, όπως και στα συμβατικά Golf, ενώ το ίδιο σχόλιο ισχύει και για το φινίρισμα.
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3;
Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση...
Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3; Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση... Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
Τρελά πουλάνε ….. 200 χιλιόμετρα αυτονομία και 38.500 ευρώ για την χρεωκοπημένη Ελλαδιτσα ....
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Ενδιαφέρον θα είχε και ένα άρθρο με παρουσίαση του νέου Opel Ampera-e.