ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Αν κάποιος αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα, εκτός από το άγχος της αυτονομίας, θα βρεθεί αντιμέτωπος και με αυτό της αδράνειας των 1.615 κιλών…

Στο δρόμο: Ανετο και αθόρυβο, αλλά δεν κρύβει το βάρος του

42.762 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2017)

Η απουσία του ήχου από τον κινητήρα, η παροχή όλης της ισχύς και της ροπής από χαμηλά, αλλά και το φρενάρισμα που πραγματοποιείται αμέσως μόλις αφεθεί το πεντάλ του γκαζιού και χωρίς καν το πάτημα του φρένου (ειδικά με τον επιλογέα του μονοτάχυτου κιβωτίου στη θέση Β), αλλάζει τις συνήθειες και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού του. Παράλληλα, η επιλογή των πιο οικολογικών προγραμμάτων οδήγησης ECO και ECO+, του μαθαίνει να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη διαθέσιμη ενέργεια και ουσιαστικά να μειώνει το «άγχος» της ηλεκτρικής αυτονομίας, που πλέον είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Στην καθημερινή κίνηση στην πόλη, το e-Golf παρουσιάζεται επίσης ιδιαίτερα ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στην κίνηση με τα συνεχή σταμάτα ξεκίνα η κατανάλωση εμφανίζεται μικρότερη, αφού το φρενάρισμα αξιοποιείται κατάλληλα. Στα θετικά είναι και το γεγονός πως παρότι οι αναρτήσεις έχουν σφίξει για καλύτερη διαχείριση των 300+ εξτρα κιλών λόγω μπαταριών, η άνεση δεν έχει θυσιαστεί, ενώ η απουσία κάθε θορύβου κίνησης (μόνο λίγοι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η κύλιση από τα λάστιχα είναι ότι ακούς) επιτείνει την… νιρβάνα των επιβατών. 

Από εκεί και πέρα αν κάποιος αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα, εκτός από το άγχος της αυτονομίας, θα βρεθεί αντιμέτωπος με την αδράνεια των 1.615 κιλών. Έτσι η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς – συντελούν και τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης σε αυτό- το XDS και το ESP δουλεύουν εντατικά και το ελαφρύ τιμόνι κάθε άλλο παρά σε ενθαρρύνει να συνεχίσεις να εξαντλείς γρήγορα την μπαταρία. Αντίθετα στον ανοιχτό δρόμο η χαμηλή τοποθέτηση των μπαταριών και κοντά στο κέντρο βάρους, έχει τονίσει τη σταθερότητα. Πάντως το βάρος έχει επιδράσει στην αποδοτικότητα των φρένων, που από τα 37 κατά μέσο όρο μέτρα των συμβατικών εκδόσεων για ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα, η απόσταση έχει ανεβεί στα 39,1 μ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
PEUGEOT