Στο κομμάτι της οικονομίας το VW e-Golf δεν παίζεται, αφού στην πράξη η μέση κατανάλωση των 17,3 kWh/100 χλμ. που μετρήσαμε, αντιστοιχεί σε μόλις 1,5 ευρώ.
Μέχρι που πάει και πόσο καίει;
42.297 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2017)
Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή, αφού η αυτονομία κίνησης του e-Golf με full μπαταρίες εξαρτάται από το οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλεχθεί, τον τρόπο που χειρίζεται το πεντάλ του γκαζιού ο οδηγός του, αλλά και το πόση ενέργεια χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για τις διάφορες λειτουργίες του (π.χ. κλιματισμός). Υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας (Normal με πλήρη ισχύ, Eco και Eco+ για μέγιστη αυτονομία με μειωμένη ισχύ κινητήρα και ροπή). Η VW ανακοινώνει μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., εμείς στην πράξη επιτύχαμε 214 χλμ. με συντηρητική οδήγηση σε μεικτές συνθήκες, πρόγραμμα κίνησης ECO+ χωρίς κλιματισμό ή ηχοσύστημα. Η φόρτιση εντελώς άδειων μπαταριών σε κοινή πρίζα διαρκεί 17 ώρες, που είναι πολύ, ωστόσο σε Wall Box 7,2 kW μπορεί να γίνει σε περίπου 5 ώρες. Σε σημείο φόρτισης το 80% μπορεί να φορτιστεί σε 45 λεπτά. Ενέργεια παρέχεται στις μπαταρίες και τη στιγμή που ο οδηγός φρενάρει ή αφήσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού, οπότε και το αυτοκίνητο αυτόματα φρενάρει, με τον ηλεκτροκινητήρα να στέλνει πίσω την ενέργεια στις μπαταρίες. Επίσης η επιλογή B στο κιβώτιο φροντίζει για πιο δυνατή φόρτιση στο άφημα του γκαζιού). Στο κομμάτι της οικονομίας το e-Golf δεν παίζεται, αφού στην πράξη η μέση κατανάλωση των 17,3 kWh/100 χλμ. που μετρήσαμε, αντιστοιχεί σε μόλις 1,5 ευρώ (τιμή kWh: 0,07793 ευρώ +13% ΦΠΑ)!
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3;
Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση...
Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3; Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση... Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
Τρελά πουλάνε ….. 200 χιλιόμετρα αυτονομία και 38.500 ευρώ για την χρεωκοπημένη Ελλαδιτσα ....
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Ενδιαφέρον θα είχε και ένα άρθρο με παρουσίαση του νέου Opel Ampera-e.