ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Opel Mokka hybrid με 136 ίππους

(2/12/2024)
Δοκιμή: Opel Mokka hybrid με 136 ίππους
3 Φωτογραφίες »

- Στην πόλη καίει 10,5 ευρώ στα 100 χλμ., 10 ευρώ λιγότερα από το χειρότερο της κατηγορίας
- Είναι οικονομικό και στο ταξίδι με πραγματική κατανάλωση 8 ευρώ στα 100 χλμ.
- Έχει τόσο πολύ χώρο για τα πόδια που θα χωρέσουν ακόμα και αν είσαι 2 μέτρα
- Μόλις 500 ευρώ διαφορά από το αυτόματο 130άρι Mokka, χωρίς υβριδικό σύστημα

Στην πόλη καίει 10,5 ευρώ στα 100 χλμ., 19,1 το χειρότερο της κατηγορίας

Το Opel Mokka έλαβε το πιο ισχυρό 48βολτο υβριδικό σύστημα του ομίλου Stellantis, με τους 136 ίππους, με προφανή σκοπό τη μείωση των εκπομπών ρύπων και την οικονομία καυσίμου, αλλά και παράπλευρο όφελος τις τονισμένες επιδόσεις.

Ο σκοπός επετεύχθη, αφού το υβριδικό σύστημα των 48V μπορεί και κινεί αμιγώς ηλεκτρικά το Mokka υπό συνθήκες. Τα 6,0 λτ./100 χλμ. που καίει μέσα στην πόλη είναι μια από τις κορυφαίες τιμές στην κλάση (σ.σ. μικρά SUV βενζίνης και mild hybrid- στο σύνολο 38 μοντέλα), η οποία σε χρήματα μεταφράζεται σε 10,5 ευρώ ανά 100 χλμ., όταν 9,7 ευρώ καίει το καλύτερο (DS 3 hybrid 136 PS) και 19,1 το χειρότερο της κλάσης (MG ZS 1,5L).

Είναι οικονομικό και στο ταξίδι με πραγματική κατανάλωση 8 ευρώ στα 100 χλμ.

Εξαιρετικά οικονομικό είναι το Opel Mokka Hybrid και στο ταξίδι όπως έδειξαν οι μετρήσεις του Test Center, με το όργανο να δείχνει 4,8 λτ./100 χλμ. (8,5 ευρώ). Εξαιρετική επίδοση, με μόνη καλύτερη στην κατηγορία αυτή του ήπια υβριδικού Ford Puma των 125 ίππων (4,2 λτ./100 χλμ.).


Η καμπίνα του Mokka έχει προσεγμένο φινίρισμα, στιβαρή συναρμογή και digital διάκοσμο
3 Φωτογραφίες »

Η καμπίνα του Mokka έχει προσεγμένο φινίρισμα, στιβαρή συναρμογή και digital διάκοσμο

Έχει τόσο πολύ χώρο για τα πόδια που θα χωρέσουν ακόμα και αν είσαι 2 μέτρα

Η «αναφορά» του Test Center έκρυβε ακόμα ένα θετικό χαρακτηριστικό για το Mokka, το οποίο βέβαια γνωρίσαμε από τις δοκιμές άλλων εκδόσεων και αυτό είναι ο μεγάλος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που αγγίζει τα 15,5 εκ.. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως χωράνε τα πόδια δίμετρου επιβάτη. Βέβαια για έναν δίμετρο θα χρειαζόταν παραπάνω χώρος για το κεφάλι, καθώς τα 4 εκ. αέρα, είναι ναι μεν στο μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά επιτρέπουν ύψη μέχρι 1,83 μ..

Μόλις 500 ευρώ διαφορά από το αυτόματο 130άρι Mokka, χωρίς υβριδικό σύστημα. Από 20.900 η βασική

Τα παραπάνω στοιχεία είναι αυτά που ξεχωρίζουν στο Mokka hybrid σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Βέβαια τα πάντα σχετίζονται με το κόστος, με αυτό του Mokka να ξεκινάει από 20.900 ευρώ στη βασική έκδοση των 100 ίππων. Η ήπια υβριδική έκδοση της δοκιμής μας κοστολογείται από 25.650 ευρώ, ένα ποσό περίπου στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ωστόσο, τόσο περίπου κοστίζει (από 25.000) και η -επίσης- αυτόματη έκδοση με τα 130 άλογα, χωρίς το υβριδικό σύστημα, η οποία πληρώνει τέλη 85 ευρώ (μηδενικά για το Mokka hybrid).

Διαβάστε στις γραμμές που ακολουθούν την αναλυτική δοκιμή του υβριδικού 48V Opel Mokka των 136 ίππων και δείτε εδώ τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων

Σελίδα 2Κινητήρας: Συνδυάζει επιδόσεις και οικονομία
Σελίδα 3Στο δρόμο: Έχει ευχάριστα χαρακτηριστικά συνολικά
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
MERCEDES COLISION CARE