Ο 1,5 BlueHDi των 100 ίππων και των 250 Nm ροπής έχει πολιτισμένη, για diesel, λειτουργία.
Κινητήρας-Κατανάλωση: Εξαιρετική οικονομία
207.308 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2020)
Ο σύγχρονος turbodiesel 1,5 BlueHDi των 100 ίππων, με υγρό εξάτμισης Adblue, τραβάει γερά από χαμηλά (250 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. είναι αυτά) με καλές επιδόσεις (είναι πιο σβέλτο από το βενζινοκίνητο 208 των 100 ίππων με 0-100 σε 10,2`` έναντι 10,6`` και 60-100 με 4η σε 7,0`` έναντι 7,4``), λειτουργεί πολιτισμένα και αθόρυβα, ενώ η χροιά και το κροτάλισμα του diesel είναι ελάχιστα αισθητά μέσα στην καμπίνα.
Το «όπλο» όμως της συγκεκριμένης έκδοσης είναι η χαμηλή κατανάλωση. Η τελευταία απέχει σαφώς από τα 3,3 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Peugeot, αλλά τα 5,2 λτ./100 χλμ. που έδειξαν οι μετρήσεις μας είναι εξαιρετική επίδοση και προσφέρει οικονομία αντίστοιχη με αυτή του υβριδικού Yaris (ως κόστος όμως το 208 είναι πιο οικονομικό, αφού το diesel είναι φθηνότερο καύσιμο από τη βενζίνη). Το μοντέλο της δοκιμής πάντως δεν είχε την δυνατότητα ECO λειτουργίας (από την έκδοση Allure και πάνω), που θα μπορούσε να ρίξει επιπλέον την μέση κατανάλωση. Ακόμα και έτσι στην ειδική δοκιμή κατανάλωσης, που καθιέρωσε το AutoΤρίτη για την ταχύτητα με 5,0 λτ./100 χλμ. το 208 πιάνει στην κορυφή το Renault Clio με 134 χλμ./ώρα.
Γράψτε μερικά ουσιώδη πράγματα που ενδιαφέρουν όπως πχ έχει ταμπούρα πίσω ή δισκόφρενα; Έχει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ή οχταβάλβιδο; Φαντάζομαι πίσω θαχει ημιάκαμπτο ή όχι;
Γράψτε μερικά ουσιώδη πράγματα που ενδιαφέρουν όπως πχ έχει ταμπούρα πίσω ή δισκόφρενα; Έχει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ή οχταβάλβιδο; Φαντάζομαι πίσω θαχει ημιάκαμπτο ή όχι;