Με το μπροστινό σύστημα να πείθει περισσότερο από αυτό της αντίστοιχης βενζινοκίνητης έκδοσης, το πετρελαιοκίνητο 208 έχει σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο.
Στο δρόμο: Ευχάριστο & αποτελεσματικό
207.309 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2020)
Όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση του 208, έτσι και η diesel εμφανίζει ένα εξαιρετικά ισορροπημένο οδηγικό προφίλ συνδυάζοντας την στιβαρή αίσθηση με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Με το μπροστινό σύστημα να πείθει περισσότερο από αυτό της αντίστοιχης βενζινοκίνητης έκδοσης, το πετρελαιοκίνητο 208 έχει σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την άνεση χωρίς γδούπους και θορύβους. Όσο πιέζεις τόσο η κλίση μεγαλώνει, αλλά και πάλι χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα και το κράτημα. H κατευθυντικότητα είναι άκρως ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια, ενώ τα φρένα είναι ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση. Στο ταξίδι, η χαμηλή κατανάλωση εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία (η πραγματική στο ταξίδι πλησιάζει τα 1.000 χιλιόμετρα), τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από το 120 χλμ/ώρα.
Γράψτε μερικά ουσιώδη πράγματα που ενδιαφέρουν όπως πχ έχει ταμπούρα πίσω ή δισκόφρενα; Έχει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ή οχταβάλβιδο; Φαντάζομαι πίσω θαχει ημιάκαμπτο ή όχι;
Γράψτε μερικά ουσιώδη πράγματα που ενδιαφέρουν όπως πχ έχει ταμπούρα πίσω ή δισκόφρενα; Έχει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ή οχταβάλβιδο; Φαντάζομαι πίσω θαχει ημιάκαμπτο ή όχι;