O μοντέρνος σχεδιασμός και το premium ύφος στην καμπίνα του νέου Peugeot208 διατηρείται φυσικά και στην diesel έκδοση. H ποιότητα των υλικών είναι πολύ προσεγμένη, όπως επίσης το φινίρισμα και η ποικιλία σε υφές που έχουν επιλεχθεί.
Εσωτερικό: Το πιο εντυπωσιακό στην κατηγορία
207.879 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2020)
Καμία διαφορά στην καμπίνα του diesel 208 σε σχέση με βενζινοκίνητες εκδόσεις (μόνο το στροφόμετρο «μαρτυράει» το καύσιμο με την κόκκινη περιοχή να ξεκινάει στις 5.500 σ.α.λ.), που ξεχωρίζει για την όμορφη, οδηγοκεντρική και άκρως ποιοτική του προσέγγιση. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως το μικρό και τιμόνι με τις «κοφτές» επιφάνειες πάνω και κάτω, οι τύπου-πιάνο διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, ο (προαιρετικά 3D ψηφιακός) πίνακας οργάνων, το φινίρισμα ανθρακονήματος στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό και η οθόνη αφής κάνουν τη διαφορά.
Οι θήκες για αντικείμενα θα ικανοποιήσουν, με αυτή που βρίσκεται κάτω από την κεντρική κονσόλα να εντυπωσιάζει με την χωρητικότητα και τη χρηστικότητά της. Όσον αφορά στους χώρους, αν και βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο, το 208 δεν είναι από τα πιο ευρύχωρα τα κατηγορίας, εντύπωση που τονίζεται από τις μικρές πόρτες που δυσχεραίνουν την επιβίβαση/αποβίβαση άνω του μέσου ύψους επιβατών. Πάντως, ο χώρος αποσκευών με 311 λίτρα είναι λίγο πάνω από το μέσο όρο για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Γράψτε μερικά ουσιώδη πράγματα που ενδιαφέρουν όπως πχ έχει ταμπούρα πίσω ή δισκόφρενα; Έχει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ή οχταβάλβιδο; Φαντάζομαι πίσω θαχει ημιάκαμπτο ή όχι;
Γράψτε μερικά ουσιώδη πράγματα που ενδιαφέρουν όπως πχ έχει ταμπούρα πίσω ή δισκόφρενα; Έχει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα ή οχταβάλβιδο; Φαντάζομαι πίσω θαχει ημιάκαμπτο ή όχι;